Knoppen achterruit verroest

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Knoppen achterruit verroest

Postby Rutger » TueAug12, 2008 8:45:41 PM

Beste forummers,
de zwarte "knoppen" op de achterruit zijn nu wel erg verroest. Weten jullie een goed (sloop)adresje in de buurt van Breda waar ik deze op de kop lan tikken. Misschien zijn ze ook nog nieuw te verkrijgen?

Iemand tips?
Rutger
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 7
Joined: TueAug12, 2008 8:17:13 PM
Location: Oosterhout NB

Postby grietje » TueAug12, 2008 9:15:35 PM

Doppen zijn nog nieuw te verkrijgen bij de dealer maar kosten 8,21 euro per stuk.

Overigens is het ook maar de vraag of je de onderste loskrijgt... Kreeg ik bij mijn blauwe iig niet voor elkaar.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Postby chieltje » TueAug12, 2008 9:18:33 PM

je kan ze ook ff goed schuren en weer verfen
Werken is heerlijk,laat voldoende over voor je collega's

Image
User avatar
chieltje
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 279
Joined: ThuJul26, 2007 9:18:25 PM
Location: zoetermeer

Postby grietje » TueAug12, 2008 9:20:42 PM

chieltje wrote:je kan ze ook ff goed schuren en weer verfen


Word niet mooi :D:D Of teminste, als je ze eraf haalt en echt goed alle oude lak erafhaalt :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM


Return to Exterieur/Exterior

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests

cron