Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Joost wrote:afgelopen zondag een skirt losgehaald die niet goed zat.
Ik ben blij dat Tijmen ook nog een schroefje had zitten door de balk heen anders was de skirt al lang pleitte geweest
Hieronder enkele voorbeelden waarom hechting, opruwen, primer belangrijk is en wat de effecten zijn als het niet goed is.
Voor Duff hierbij een duidelijk voorbeeld waarom ik liever geen gespoten spoiler op een ruit lijm.
het zijn foto's waarbij je
A kan zien dat de lak niet houdt op de auto
B de kit niet houdt op de skirt (geen primer, niet schoon, niet geruwd)
Tijmen wrote: Niet bepaald vakwerk zogezegd..... Laat me raden; passagierszijde?
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests