Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rock's wrote:voorruit heeft 2 kanten, dus binnenzijde moet idd ook gekrabt worden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:toen ik op t punt stond een verfbrander te halen kreeg ik er 2 kijk gaten in en daar maar mee gereden hahaa:P
na half uur rijden smolt de rest ook.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Browny wrote:als je een half uur moet rijden om je voorruit een beetje goed warm te krijgen is een nieuw thermostaatje misschien een goed idee trouwens.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
DuFF wrote:de beste oplossing word ook besproken in dit topic:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=18641
grietje wrote:Browny wrote:als je een half uur moet rijden om je voorruit een beetje goed warm te krijgen is een nieuw thermostaatje misschien een goed idee trouwens.
Ja helpt dat?
Browny wrote:grietje wrote:Browny wrote:als je een half uur moet rijden om je voorruit een beetje goed warm te krijgen is een nieuw thermostaatje misschien een goed idee trouwens.
Ja helpt dat?
bij m'n schoonzus werd de kachel van der, inmiddels afgevoerde civic ook nooit snel warm, thermostaatje vervangen en het was voor mekaar.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Users browsing this forum: No registered users and 49 guests