Voorscherm gevonden :)!

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Voorscherm gevonden :)!

Postby Job » TueAug04, 2009 11:16:11 AM

Vandaag ff langs de sloop gereden bij mij in de buurt, en daar staat nog een 1100 type 1. De kleur is ook rood en het voorscherm is tevens links.

Schot in de roos dus, lijkt het. Wat ik me echter afvraag, is of de skirt ook op dit voorscherm (DUS geen GT e.d.) is te monteren?! Eventueel met kit ofzo, maar ik zag dat de skirt van binnen hol is, dus weet niet of dat lukt. Iemand hier ideeen of ervaringen over?

De vraag is dus eigenlijk kan een scherm van een 1.1 op dat van een GT, om hier vervolgens de wielboog weer op te monteren?
User avatar
Job
AX Master
AX Master
 
Posts: 1049
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Postby Mastenhose » TueAug04, 2009 12:16:35 PM

Welke sloop ben je geweest Job?
Antwoord op je vraag of de skirt op een standaard scherm kan, volgens mij wel, heeft Joost ook gedaan met de 1.1i die hij van Tijmen heeft gekocht...(Vraag me niet hoe, maar hij is er pas nog wel mee bezig geweest...)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Postby grietje » TueAug04, 2009 12:44:00 PM

Je kan de skirt idd gewoon kitten,

maar je kan ook bij de dealer popnageltjes kopen, die dan die nokjes vormen waar de skirts (met de clipjes) op moeten.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM


Return to Exterieur/Exterior

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron