Ik heb met deze maat ook wel een beetje aanlopertjes gehad aan de achterzijde (verlaagde AX)
165-60 is beter maar ook duurder (ik heb nog 2 nieuwe goodyear bandjes in 165-60 op zolder liggen die weg mogen ... ze zijn momenteel wel half gereserveerd maar ik kan even vragen of de geinteresseerde nog interesse heeft)
het verschil tussen 165/60 en 165/65 is 8¼mm, oftewel minder dan de hoeveelheid verschil tussen een goede en een afgesleten band. moet gewoon kunnen dus.
verder zou je tellerafwijking.. precies 0 worden (iig uitgaande van mijn teller)
mcdean wrote:achter wordt het wel wat krapjes bij je dorpel.
en dus ook met de vulhals naar de brandstoftank toe ??
Zou ik niet direct verwachten, aangezien er ook AXjes zijn geleverd (welliswaar met ronde wielkasten) met deze bandenmaat... De vulhals zal niet anders zijn bij rechte of ronde wielkasten gok ik zo...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
voordeel van de modellen die standaard met rechte wielkasten geleverd zijn, is dat ze ook n iets smallere achteras hebben (iig begreep ik uit de haynes) dus banden die tegen de wielkastranden aan lopen zouden sowiso iets minder n probleem moeten zijn.