Slecht ontvangst radio

Show your sound, of vraag de audiofiel voor tips

Moderators: Drake, webmasters

Slecht ontvangst radio

Postby blijhoofd » MonOct27, 2008 4:25:52 PM

Ik heb met mijn pioneer radio slecht ontvangst, 3 fm is net redelijk te ontvangen maar ook heirbij varieert het volume de hele tijd erg iritant dus. De rest van de zenders kan ik wel ontvangen maar is dit nog slechter, meer ruis. Het probleem is ook dat ik geen penne of hoe dat ook heet heb om de auto radio uit het slot te halen.

Waar denken jullie waar dit aan kan liggen. De radio, antenne of de kabel of het verloop ertussen ?
User avatar
blijhoofd
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 82
Joined: ThuOct02, 2008 9:49:21 PM
Location: ede

Postby Glenn@nl » MonOct27, 2008 4:47:33 PM

Moeilijk te zeggen..

Als je m uit zn inbouwslede haalt heb je zekerheid. Kans is groter dat het aan de radio ligt als aan de antenne (als de antenne uberhaupt is aangesloten op de radio). Wellicht even testen met een andere radio dus.
User avatar
Glenn@nl
AX weirdo
AX weirdo
 
Posts: 3231
Joined: ThuMay19, 2005 4:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Postby blijhoofd » MonOct27, 2008 8:46:42 PM

Glenn@nl wrote:Moeilijk te zeggen..

Als je m uit zn inbouwslede haalt heb je zekerheid. Kans is groter dat het aan de radio ligt als aan de antenne (als de antenne uberhaupt is aangesloten op de radio). Wellicht even testen met een andere radio dus.


hmm ja heb de binnen verlichting al los gehad maar das allemaal goed aangesloten aan de antenne, ik heb die dingen om de radio eruit te halen niet dat is het lastige, is er een andere manier om de radio eruit te halen of om achter bij de aansluiting te komen ? het is een pioneer radio cd speler met frontje schat van rond 2003
User avatar
blijhoofd
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 82
Joined: ThuOct02, 2008 9:49:21 PM
Location: ede

Postby Rio97 » MonOct27, 2008 11:25:32 PM

Bedoel je die slede-geleiders die aan allebei de zijkanten tussen de radio en het kooitje geschoven moeten worden?
Pak wat tie-wraps van verschillende breedte, daar kreeg ik de radio die bij aankoop in mijn AX zat ook zo mee los.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)
User avatar
Rio97
Total admin
Total admin
 
Posts: 6747
Joined: SunJul18, 2004 9:05:50 PM
Location: Delft

Postby DuFF » TueOct28, 2008 1:57:12 AM

en als je 't voor 16 november nog niet opgelost hebt, moet je maar naar de Nieuwegein-meeting komen, want Ede -- Nieuwegein is niet zo ver :idea: .

en dan neem ik me radiotrekstokkies wel mee.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia


Return to I.C.E [In Car Entertainment]

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests

cron