Titus (AX 1.1 Volcane '95)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Postby arnie » TueMar09, 2004 3:39:07 PM

:shock: Ja dat is zeker te weten een mooie AX Volcane zeg! Jammer dat het net een terreinwagen lijkt :? Mooie velgen ook trouwens :wink:
Freude am Fahren.
User avatar
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6111
Joined: SunSep14, 2003 8:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam

Postby Swatchyaxowner » TueMar09, 2004 6:23:49 PM

Zo das sjiek gedaan die foto's :shock:
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D
Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 351
Joined: ThuJun12, 2003 5:37:25 PM
Location: Hillegom

Postby Titus » TueMar09, 2004 8:27:45 PM

Hoi hoi.

Wat leuk dat jullie hem ook zo mooi vinden! Dat van die koplampen, AX Powah, moet ik inderdaad doen! Links zit condens in. Goed idee, van die Uno-rubbers er achterin...

Over het aan jullie showen van dit exemplaar, Martin: Was ik eigenlijk afgelopen meeting al van plan, maar er kwamen familieverplichtingen tussen. Volgende keer dus! (En wie weet heb ik dan inmiddels mijn vriendin omgeluld)

Groet!
Titus
p.s. ik hou wel van terreinwagens... zou dat de reden zijn dat ik geen behoefte heb om 'haar' te verlagen?
Hoeba hoeba!
User avatar
Titus
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 163
Joined: SatJan31, 2004 1:26:47 PM
Location: Utrecht

Postby Rob GT » TueMar09, 2004 8:40:57 PM

Titus wrote:
Groet!
Titus
p.s. ik hou wel van terreinwagens... zou dat de reden zijn dat ik geen behoefte heb om 'haar' te verlagen?


Moet je dit ff lezen dan:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/citroen/35442.htm?zoek=ax&oudei=15

"Kunststof wielkast verbreders en dorpelbeschermers (vergelijkbaar met huidige all-road modellen AUDI en Volvo)"
Dus niet de enige die het net een SUV vindt!

En anders gewoon die vriendin dumpen hoor als ze niet wil dat je naar een meeting komt!! :P
Image
User avatar
Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2983
Joined: ThuJun12, 2003 3:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Postby Titus » TueMar09, 2004 8:49:34 PM

Heu... Rob, Ik ben het dan ook helemaal met je eens: Het heeft iets van een terreinwagen. Maar daar ben ik alleen maar blij mee! Hij mag nog wel 5 cm hoger van mij. (in z'n 4 over de drempels, dan gaat ie eindelijk de Eend benaderen in dat opzicht)

Wat mijn vriendin betreft: Ik bedoelde dat ik haar moet overhalen OOK mee te gaan...

BTW: Dit is ook een leuk exemplaar, zij het met minder leuk opties, maar dan ook voor minder:
http://auto.2dehands.nl/zm.html?nr=5062947

Groet,
Titus
Hoeba hoeba!
User avatar
Titus
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 163
Joined: SatJan31, 2004 1:26:47 PM
Location: Utrecht

Postby HellDuke » WedMar10, 2004 8:31:41 AM

Hoe hoger die ax, hoe beter Titus, dat vind ik ook!!
Citroen AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333
User avatar
HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 374
Joined: WedJul09, 2003 6:30:46 PM
Location: Mijdrecht

Postby Titus » SatApr17, 2004 12:06:55 AM

Ff melden dat ik wat heb ge?xperimenteerd:

Bougies gehaald met vier polen. Goedkoper dan die met 'zwevende vonk' en volgens de verkoper net zo degelijk. Ik probeer het een keertje.

Verder: Deel van luchtinlaat er af gehaald. (eerste deel gezien vanaf waar de lucht binnen komt; dit is het deel met die verdunning er in)

VERSCHIL!!!! Wat een power! Vooral leuk als je rustig rijdt en ineens besluit dat het welletjes is en ff wil accellereren. BOOOAAAAARRRR!

Volgens mijn eerste grove schatting is ie ook zuiniger. (ik rij meestal rustig of liever gezegd gelijkmatig)

Groet,
Titus
Hoeba hoeba!
User avatar
Titus
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 163
Joined: SatJan31, 2004 1:26:47 PM
Location: Utrecht

Postby Titus » SatApr17, 2004 12:09:21 AM

By the way: Bij Brezan stonden ze met hun oren te klapperen toen ik begon over een OPEN LUCHTFILTER. Betere bougie kabels vonden ze ook onzin.

!
Hoeba hoeba!
User avatar
Titus
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 163
Joined: SatJan31, 2004 1:26:47 PM
Location: Utrecht

Postby q01z » SatApr17, 2004 12:52:47 AM

rare mensen bij brezan :)
als je bougiekabels vuil/beschadigt zijn dan kunnen daar heel makkelijk vonken overslaan!
kwastje wasbenzine doet overigens ook wonderen kan je de mooie originele [roze :cry: ] kleur weer zien

ik weet nog wel dat we met de ax van een vriend bij Citroen aankwamen toen hij net een openluchtfilter had.. die eigenaar beetje :x hij vond het geen onzin maar hij vond het zonde van de motor!! zeker omdat onze carb bevroor :(

maar Titus! geweldig karretje op de fotos :) zeker met die pimp velgen eronder :D
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Postby Titus » SatApr17, 2004 1:03:08 AM

javascript:emoticon(':D') Dank je! Doen wonderen toch? Vergeleken met hoe hij was: Image

Hi hi.

Groet,
Titus
Hoeba hoeba!
User avatar
Titus
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 163
Joined: SatJan31, 2004 1:26:47 PM
Location: Utrecht

Previous

Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests

cron