Moderator: webmasters
Nitroën wrote:Zo! Dat ziet er gaaf uit Marco!
Enne, mocht je de voorkant ooit nog een stukje omlaag willen hebben dan zeg je het maar, ik heb namelijk nog wel een setje veren voor je liggen die zo'n 40mm verlagen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
AnimaL wrote:Zwart is eigenlijk niet goed.
Ze horen koffiebruin te zijn
Zwart duidt normaal gesproken op olie verbruik
Maar als hij lekker loopt zou ik mij daar niet zo druk over maken denk ik.
AnimaL
Wanneer er op de bougie een zwarte, droge koolstofaanslag ligt, betekend dit dat de motor te rijk draait, of dat de warmtegraad van de bougie te koud is. ...
Citrosan wrote:ff gegoogled:Wanneer er op de bougie een zwarte, droge koolstofaanslag ligt, betekend dit dat de motor te rijk draait, of dat de warmtegraad van de bougie te koud is. ...
Misschien zaten er simpelweg de verkeerde bougies in, je weet het niet he
MNM(tm) wrote:Bougies toch wel netjes vast gedraaid met een momentsleutel, hè?
MNM(tm) wrote:Maar 't ziet er allemaal weer piekfijn uit zo.
MNM(tm) wrote:Dat meteen na de eerste keer starten weer afslaan komt me trouwens heel bekend voor: mijn vorige Volcane had dat ook vaak. Heb je 't injectiehuis al eens helemaal uit mekaar gehaald en schoon gemaakt?
MNM(tm) wrote:Tof trouwens dat je toch de Volcane logo's heb laten zitten.
En die andere niet-fabrieksoriginele stickers eraf is een hele verbetering!
Mastenhose wrote:MNM(tm) wrote:Bougies toch wel netjes vast gedraaid met een momentsleutel, hè?
Nee gewoon met een ratel, dat ging ook!
Mastenhose wrote:MNM(tm) wrote:Maar 't ziet er allemaal weer piekfijn uit zo.
Dank u!
Mastenhose wrote:MNM(tm) wrote:Dat meteen na de eerste keer starten weer afslaan komt me trouwens heel bekend voor: mijn vorige Volcane had dat ook vaak. Heb je 't injectiehuis al eens helemaal uit mekaar gehaald en schoon gemaakt?
Na het wisselen van de bougies nog geen last gehad van 2x moeten starten. Hij start tot nog toe elke keer in 1x.
Maar miss. dat ik binnenkort wel ff een tweede injectiehuis haal op de sloop, kan ik die schoonmaken en monteren.
Mastenhose wrote:MNM(tm) wrote:Tof trouwens dat je toch de Volcane logo's heb laten zitten.
En die andere niet-fabrieksoriginele stickers eraf is een hele verbetering!
Voorlopig hou ik 't zo, enige niet af-fabriek stickers die nu mogen blijven zitten, zijn die van de AX Club!
MNM(tm) wrote:Mastenhose wrote:MNM(tm) wrote:Dat meteen na de eerste keer starten weer afslaan komt me trouwens heel bekend voor: mijn vorige Volcane had dat ook vaak. Heb je 't injectiehuis al eens helemaal uit mekaar gehaald en schoon gemaakt?
Na het wisselen van de bougies nog geen last gehad van 2x moeten starten. Hij start tot nog toe elke keer in 1x.
Maar miss. dat ik binnenkort wel ff een tweede injectiehuis haal op de sloop, kan ik die schoonmaken en monteren.
Ben je zo onzeker van jezelf dat je 't niet aandurft 't originele injectiehuis onder handen te nemen?
Return to Wie is wie/You and your car
Users browsing this forum: No registered users and 37 guests