Holländer (BMW K1100LT & AX 1.1 first '93 5d)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Re: Mark aka Holländer (AX 1.1i'96) nieuwe ax!

Postby AlexanderB » WedNov23, 2011 2:46:23 PM

luchtdicht = goedkeur.. (maar als de hele inhoud ook weggerot is, tijd voor een nieuwe demper? :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Mark aka Holländer 1.1i'96 & 1.1i93 LPG!

Postby Holländer » ThuNov24, 2011 11:03:59 AM

Zoals sommige van jullie weten was ik al een tijdje bezig om een Citroën AX op LPG te laten rijden (zie topic LPG HIER)

De hoge investeringskosten hebben mij altijd tegengehouden. Gister zag ik een AX uit '93 op internet staan, met een LPG installatie! Helaas geen G3 maar toch de moeite waard om even naar te gaan kijken.

Gister dus met mijn vriendin (het zou haar auto worden) wezen kijken, en de auto meegenomen. Dit voor slechts €150,-!



Eerst maar eens wat foto's hea, want daar zijn we gek op bij de ax club ;-)

Image

Image

Image

Image

Dit is dus de ax op LPG. De auto heeft wel super veel km's gereden: Driehonderddrieenveertigduizendachthonderdzeventien! (343.817!) De vorige eigenaar heeft er 100km per dag in gereden, voor een jaar lang, en niet eens olie bijgevuld... Dus het blokje is aan wat liefde toe. Wij gaan er waarschijnlijk zo'n 2000km in de maand mee rijden, hopelijk gaan we het blokje "oprijden" tot een half miljoen. Lukt dat niet (en die kans is nogal aanwezig) dan zal er een ander blokje inkomen.


Dit is het LPG tankje, gaat 36ltr in (ivm de 80% vulling v/d tank) De auto rijd op gas 1:14 maar er zit een 4-bak onder! (Ik had geen idee dat er in 1993 nog 4-bakken gemonteerd werden!)

Image

Onder de kap ziet het er zo uit.

Image

Image

En de reserveonderdelen die ik er bij heb gekregen:

Image

ook is de APK net verlopen, dus het lijstje met dingen die gedaan moeten worden is al fors:

-Aandrijfassen L+R vervangen (zitten er al bij)
-dashboardverlichting + klokje vervangen (zit er ook al bij)
-kachelradiator vervangen
-V-snaar vervangen
-nieuwe antenne (zit niks op)
-2 nieuwe banden (is al geregeld)
-stukje lassen aan dorpel (NIET aan bermkant!)
-koplampen vervangen(zit vocht in)
-ander contactslot (deze schakelt niet goed meer)
-remlicht passagierskant repareren
-kenteken verlichting maken
-raammechanisme voor (bestuurderskant)
-nieuwe thermostaat
-5-bak monteren (daar gaat die vast wel zuiniger van rijden)
-nieuwe versnellingsbak olie
-ruitenspoeier maken (doet niks)
-nieuwe motorolie+filter
-nieuwe KVS
-gat achter achterlicht lassen
-nieuw binnenwerk RAlamp
-nieuwe kabelboom
-blanke lak bijwerken op motorkap (begint af te bladderen)
-kleppen stellen (ratelt nogal, en vorige eigenaar heeft dit nooit gedaan)
-stationair laten draaien op gas (slaat nu steeds af)
-en natuurlijk een APK met alles wat daar bij komt kijken

dus weer genoeg werk te doen, maar dan hebben we wel een AX op LPG!

ik hou jullie op de hoogte!

Omdat we nu 2 axjes hebben werdt het tijd voor namen, dat communiceert wat makkelijker. De licht groene ax heet bij deze spotje (geen nadere uitleg nodig denk ik ;-)) de ax op LPG heet nu Mr. Krabs, dit omdat die zo heerlijk zuinig is ;-)

* over spotje, ik zal inderdaad eens kijken naar een andere demper. Ga binnenkort misschien toch naar een sloop ax in mijn kleur voor wat onderdelen, neem dan ook meteen de demper mee (mits in goede staat ;-))
Last edited by Holländer on SatMar31, 2012 10:04:48 PM, edited 7 times in total.
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Holländer
AX Master
AX Master
 
Posts: 1558
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Mark aka Holländer 1.1i'96 & 1.1i93 LPG!

Postby gigawebs » ThuNov24, 2011 1:01:37 PM

Nice, gefeliciteerd! Benieuwd naar je ervaringen.
ImageImageImage
User avatar
gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 912
Joined: FriOct08, 2010 6:55:56 PM
Location: Weesp

Re: Mark aka Holländer 1.1i'96 & 1.1i93 LPG!

Postby Holländer » ThuNov24, 2011 2:31:25 PM

Net ff naar Mr. Krabs gekeken. Ik word er niet blij van...

Eerst maar ff alles open gezet om het vocht er een beetje uit te halen.
Image


ik ben begonnen met kleppen stellen, dit was echt nodig (inlaat op 0,35/0,4 ipv 0,2) Dit ging (afgezien van een gereedschapverkoper die me dingen aan wilde smeren) vrij vlotjes en goed.
Image

Daarna de auto gestart om ´m stationair te laten draaien, Wat een DRAMA!
het leek alsof die écht niet stationair wilde draaien (zowel gas als benzine), totdat die ineens mee ging werken, en hij liep stationair. Het blokje nog onrustig, maar viel in ieder geval niet steeds uit.

Misschien dat het er mee te maken heeft dat er meerdere stekkers met de draadjes bloot liggen.
Ontsteking
Image

op het gashuisding (hoe heet dat ook alweer)
Image

Het zou kunnen dat als die te laag loopt er vonken gaan overslaan... Of misschien zijn de bougiekabels gewoon rot... Ik heb de bougies zelf eruit gehad om de kleppen te stellen, deze zagen er nog bijzonder goed uit. Misschien ff de goede electrodeafstand opzoeken en ze met mijn voelermaat even `stellen`.

Waar het hem nu in zit weet ik niet precies, maar ik ben bang dat de koppakking toch lek is. Een paar foto´s ter verduidelijking

De overbekende witte waas op de binnenkant van de oliedop (dit trok wel vrij snel weer weg eerlijk gezegd)
Image

Bubbeltjes in de KVS
Image

Ik moet ook zeggen dat de KVS echt zomaar weg was. Ik denk dat ik in een halve minuut bijna een liter heb gevuld. T zakt gewoon weg. De uitlaatgassen waren super vochtig, maar dat kan ook komen omdat er vocht in de uitlaat zit (auto heeft ongeveer een half jaar stil gestaan)
Maar gister heb ik met deze auto 70km gereden, zonder problemen. Ik kon vandaag de eerste keer maar 400 a 500ml bijvullen voordat die vol zat... Dus gister heeft die niks gebruikt, nu zuipt die de kvs weg... raar!

Hoe kom ik er nou achter of de koppakking lek is?
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Holländer
AX Master
AX Master
 
Posts: 1558
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Mark aka Holländer 1.1i'96 & 1.1i93 LPG!

Postby AlexanderB » ThuNov24, 2011 2:49:13 PM

kan ook zijn dat er ergens een grote luchtbel zit en dat ie die langzaam aan t vullen is, of dat de kachelradiator lekt ofzo.. heb je de boel al goed ontlucht? en als t heel vochtig is in de auto, controleer ook even de mat onder het kachelhuis... als het een beetje amandelig, of juist chemisch zoet ruikt in de auto zou dat zomaar kunnen..

koppakking.. tja.. er zijn verschillende symptomen
-de meest bekende is als de kvs en olie door elkaar kunnen dan krijg je bij beide onder de vuldop dikke plakken kleeftroep. ("mayonaise").
-als er water in de cylinders kan, krijg je dat (een van) de bougies helemaal "schoongewassen" word(en), en er uitlaatgassen in t water komen, en dat je zelfs na goed warmrijden nog waterwolken uit de uitlaat krijgt..
de bougies blijven op gas sowiso erg schoon, dus de kleur van de bougies geeft hier wat minder info.
-als er olie in de cylinders kan komen dan krijg je hele zwarte vette bougies, en blauwe of witte rook die naar olie stinkt uit je uitlaat.. en met vette bougies loopt de motor ook heel beroerd, maar jij geeft aan dat ze netjes schoon/ als nieuw waren

onrustig/niet stationair kan zeker aan zo'n beschadigde kabelboom liggen, of aan een van de sensoren.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Mark aka Holländer 1.1i'96 & 1.1i93 LPG!

Postby Holländer » ThuNov24, 2011 3:13:58 PM

Het is zo goed als zeker dat de kachelradator lek is. Dat zei de vorige eigenaar, en als ik mijn interieur ventilator aan zet wordt mijn voorraam zijknat (echt de druppels aan het raam). Echte dikke mayonaise was het niet aan mn vuldop, echt een lichte waas. Heb trouwens ook een foto van de binnenkant van mijn kleppen deksel
Image
Misschien kun je hier nog iets uit afleiden? de plaat in het kleppendeksel was trouwens prachtig schoon... zeker geen mayonaise ofzow.

De bougie ziet er zo uit (heb echt 10 fotos genomen voordat ik n beetje redelijke had!)
Image

heb net ff opgezocht (best goed moeten zoeken) voor de electrode afstand van mijn bougie. Bij de zoektoch kwam ik trouwens tegen dat dit de standaard bougie is voor een ax 1,1i? zit bij mij een NGK BCPR5ES in. Zouden hier geen speciale LPG bougies inmoeten? Nja dat terzijde. De speling moet 0,9mm zijn, ik ga t nu ff opmeten en evt aanpassen. Straks meer hierover
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Holländer
AX Master
AX Master
 
Posts: 1558
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby AlexanderB » ThuNov24, 2011 3:51:04 PM

bougie ziet dr prima uit, beetje bruinzwartig, dat is goed :)

ohja, of als je voorruit vettig, vochtig of ronduit nat word.. die is inderdaad lek, dan weet je nu waar je koelwater heen gaat :)

kleppendeksel ziet er ook netjes schoon uit.. nah.. dit lijkt mij in 1e instantie een electrisch of ontstekingsprobleem.. maar aangezien ie vooral niet lekker stationair loopt.. stappenmotor?
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby Holländer » ThuNov24, 2011 5:11:56 PM

stappenmotor... tsja dat kan ook nog, maar dat denk ik eigenlijk niet. ik ben er net of een een paar uurtjes mee bezig geweest, hij loopt nu stationair. Ik heb bijna de gehele luchttoevoer dichtgeplakt, dan loopt die prima...
op de momenten dat die beroerd liep, wilde die ook bij half gas niet lekker lopen...

heel vaag. Hij loopt nu ook alleen prima op LPG, op benzine slaat die nog steeds af. Hou ik mijn hand (als die op benzine loopt) nog voor het kleine beetje luchttoevoer wat er is, dan doet die het op benzine ook...

Heb de electrodenafstand van de bougies ook goed ingesteld, stonden allemaal te krap (waardoor je een minder krachtige vonk krijgt als ik me niet vergis?) Dat hielp in eerste instatie maar weinig.

nu loopt die netjes stationair en wil die ook nog toeren maken... maar hij zal toch wel ergens valse lucht zuigen. lijkt me niet dat en benzine en LPG veel te arm afgesteld staan voor stationair lopen...

nja, hij doet het in ieder geval nu op LPG, was toch niet van plan veel op benzine te gaan rijden :wink:

waar ik wel achter ben gekomen is dat mijn druklager zo rot is als wat... alsof er een shredder aan de gang is :oops:

nja als ik de aandrijfassen en Vbak ga doen kan ik die ook gelijk meenemen.
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Holländer
AX Master
AX Master
 
Posts: 1558
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby AlexanderB » ThuNov24, 2011 5:20:43 PM

eeh.. klinkt inderdaad als heel schraal lopen, stappenmotor zal wel goed zijn dan, zet eens een multimeter op de groene sensor onderin het thermostaathuis :) (zou koud ongeveer 2-2.5kOhm aan moeten geven, gelijk ff kijken of de bedrading niet onderbroken of kortgesloten is)

zowel gas als benzine worden door de ecu geregeld, en hangen af van:
-lamda,
-luchtmassa(=gaskleppositiesensor, luchttemperatuur en toerental, gecombineerd met inleren)
-die groene sensor voor watertemperatuur bijgeregeld.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby Holländer » ThuNov24, 2011 5:26:36 PM

tjsa.. ik zag dat de draadjes naar mijn lamda ook al getaped waren... misschien eens kijken hoe dat er onder de tape uitziet!

ik zag ook dat de gasklep (in mijn gashuisding) erg smerig is. Misschien moet ik deze ook eens goed schoonmaken. Ben er alleen nog niet helemaal achter waar mijn gas nou zit aangesloten, dus dat zal ik dan eerst maar eens uitzoeken voordat t allemaal fout gaat :wink:

vandaag ben ik er klaar mee (is ook donker nu) morgen ook geen tijd denk ik. Volgende week donderdag gaat die voor de keuring, van tevoren hoop ik de kachelradiator vervangen te hebben.
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Holländer
AX Master
AX Master
 
Posts: 1558
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby Terminal » ThuNov24, 2011 5:34:50 PM

Speciale gas bougies zijn niet nodig, al zou er eventueel best een wat warmere bougie in mogen vind de bougie nu vrij donker voor op gas :)
Het stationair lopen kun je ook verbeteren door er gewoon goed bougies in te draaien, verschil tussen 3euro en 10euro bougis is enorm :)
AX 11TRE 1988
User avatar
Terminal
AX Master
AX Master
 
Posts: 1946
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby AlexanderB » ThuNov24, 2011 5:39:43 PM

als ie beter stationair gaat lopen door je hand op de inlaat te houden dan ligt het niet aan de bougies.. :) (verder, eens, maar grote problemen eerst fixen voor je de kleintjes aanpakt)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby Holländer » ThuNov24, 2011 5:42:23 PM

Ik gooi in mijn auto´s altijd 3 euro bougies, en ze rijden er prima mee... Maar goed hij loopt nu stationair, ik wacht ook de garage even af, zien wat die te melden hebben over het geheel :wink:

tnx voor het meedenken, ik laat jullie weten hoe het verder gaat!
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Holländer
AX Master
AX Master
 
Posts: 1558
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby Terminal » ThuNov24, 2011 6:24:47 PM

Had nog niet alles echt doorgelezen haha, loopt die op benzine ook beroerd eigenlijk? Anders eens de verdamper schoonmaken, door de paraffine in de lpg wil de verdamper wil het nog wel eens dicht gaan zitten :)

En met 3euro bougies zal die inderdaad wel rijden ja, maar stationair loop verbeterd aanzienlijk, zeker lpg is er best gevoelig voor.
AX 11TRE 1988
User avatar
Terminal
AX Master
AX Master
 
Posts: 1946
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby Holländer » ThuNov24, 2011 8:28:56 PM

benzine geeft precies hetzelfde probleem... loopt die ook slecht. Maar nu ik de luchtinlaat bijna geheel afgetaped heb, loopt die op LPG goed (net nog ff geprobeerd met koude motor) maar op benzine slaat die gelijk af... Nja zal binnenkort eens naar de lamda kijken en mss toch ff t gashuiskleppendinggeval schoonmaken (hoe heet dat ding nou???)
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Holländer
AX Master
AX Master
 
Posts: 1558
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby Holländer » FriNov25, 2011 9:20:37 AM

AlexanderB wrote:zowel gas als benzine worden door de ecu geregeld, en hangen af van:
-lamda,
-luchtmassa(=gaskleppositiesensor, luchttemperatuur en toerental, gecombineerd met inleren)
-die groene sensor voor watertemperatuur bijgeregeld.


Weet je zeker dat ook LPG via de ECU geregeld word? gezien het geen G3 is maar (ik denk) G2

Dit ff opgezocht op G2

G2 - installaties
De G2 installatie is de 2e generatie LPG systemen. Dit kan een gas venturi systeem, of een dampgas injectie systeem zijn. De autogas apparatuur wordt doorgaans geplaatst in motor voertuigen met geregelde katalysator. De apparatuur kan gelijk zijn aan deze van de G3 installaties maar genieten niet het fiscale voordeel, omdat het voertuig niet aan de ECE94-12 emissie eisen voldoet. Of niet gegtest is bij een erkende keurings instantie.

De apparatuur kan gelijk zijn, maar hoeft dus niet?
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Holländer
AX Master
AX Master
 
Posts: 1558
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby grietje » FriNov25, 2011 12:10:36 PM

De foto's die je plaatst van 'witte waas op olie dop' is zeker niet 1 van een lekke koppakking (dan heb je echt sludge, zie:

Spoiler Tuning:
Image
)


Bubbels in de kvs komen denk ik eerder door je lekke kachelradiator. Wel fixen: érg slecht voor je gezondheid!!

Of LPG word bijgeregeld kan je denk ik wel zien aan de bedrading naar ECU toe. Heeft hij daar geen connectie mee zal het op een andere manier geregeld zijn? Vraag me wel af hoe, want het zal heus geregeld zijn. Zou er om die reden geen tape om de lambda bedrading zitten? Dat het LPG systeem de lambda gebruikt?

Verder doen goede bougies; geen kortsluitingmakende bedrading en een schoon injectiehuis wonderen bij een auto die slecht loopt :)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby Holländer » FriNov25, 2011 12:22:13 PM

Haha bedankt voor de info!

Ik wilde de kachelradiator inderdaad gaan maken (niet alleen omdat het apk afkeur is) omdat ik nogal een koukleum ben, en graag de kachel aanzet ;-) bovendien is constant met een doek je voorraam ontwasemen ook niet super ;-)

De bedrading snap ik nog niet veel van, weet wel dat het allemaal in erg slechte staat is. Zal binnenkort eens naar een sloop toe om wat stekkers van de kabelboom af te knippen, zodat ik deze mooi aan mijn kabelboom kan solderen.

Ik wilde ook nog proberen om de bougiekabels van Spotje op Mr. Krabs te zetten, maar eigenlijk lijkt me dat het probleem niet...

Ik zal er (hopelijk snel) naar kijken.
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Holländer
AX Master
AX Master
 
Posts: 1558
Joined: SunDec23, 2007 3:10:28 PM
Location: Ooltgensplaat

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby AlexanderB » FriNov25, 2011 5:00:48 PM

Holländer wrote:Zal binnenkort eens naar een sloop toe om wat stekkers van de kabelboom af te knippen, zodat ik deze mooi aan mijn kabelboom kan solderen.

waarom niet gelijk de hele kabelboom meenemen, dan kan je die thuis binnen eerst netjes maken, voeg je eventuele aanpassingen voor het LPG systeem netjes toe, en bouw je dan de hele boel weer in. :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Mark aka Holländer (Spotje) 1.1i'96 & (Mr. Krabs)1.1i93

Postby citrofenwick » FriNov25, 2011 6:41:51 PM

Leuk, een ax op LPG :) Daar zat ik int verleden ook al vaak aan te denken, maar het is er nog niet van gekomen.
Je kofferruimte valt op zich nog mee.
AX-kopen is verslavend.
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

PreviousNext

Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests

cron