Moderator: webmasters
Pascal wrote:.....
- ik merk dat bandjes een probleem worden; mijn bandenboer geeft aan nog één 135-je Uniroyal te hebben liggen.
Zal eens even rondneuzen wie ze nog levert.
....
Pascal wrote:Heb gewoon niets te melden:
'Pino' doet gewoon uitstekend haar werk....stom ding.
- blowerdraaischakelaar gemaakt (even losgenomen uit dash en ingespoten met een contactspray),
- kachelradiateurtje lijkt niet lek (zie geen waterlekkagesporen), maar ruik wèl wat....?
- achterruitverwarming doet het weer (relais maakte slecht contact),
- bestuurdersstoel zit weer vast (rail lam, type II rail ingebouwd),
- ontstekingshuis van nieuwe o-ring voorzien -> weg lekkage,
- carb afgesteld
Teller staat op 128-en-nog-wat K, dus sinds aankoop vier jaar terug 23K mee gereden...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Pascal wrote:Heb nog een CX waar binnenkort een 2.2 blok ingelepeld wordt, een Mini 1000HLE waar een flink stuk van de bodem moet worden gelast/vernieuwd en last but not least: de DSuper die op voltooiing wacht.
De garage is nog gevuld met motoren in diverse staat van rijdbaarheid,
dus......
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Pascal wrote:Keurmeester zei nog: "Mmm...mot geen gewoonte worden met dat ding, tis geen Toyota!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Return to Wie is wie/You and your car
Users browsing this forum: No registered users and 25 guests