Ben al een tijd op het forum actief. En nu dan maar een wie is wie maken. Want zaterdag wordt de auto opgehaald.
Persoonlijk
Ik ben Roy Scholten
23 lentes jong
Leef in het altijd gezellig Zevenaar (Tussen Arnhem en Doetinchem)
Studeer op het moment Verkoop en Handel.
Hobby's
- mijn scooter, Mijn AX-en
- Voetballen, Alleen nog met me neefje en broertje, Mijn enkel is gebroken geweest nooit goed herseld.
- auto's.
Ben sinds mijn 17de, aan het zoeken naar een leuke AX, Via Google op dit gezellige forum terecht gekomen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Citroën AX 11 E, 1.4 GT uitgevoert.
Jan 2010 - jun 2010
Status:Verkocht, nu bij AlexanderB
De Blauwe (nep) GT
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Citroen AX 1.4 GT Injectie U9
Jun 2010 - aug 2010
Status: Verkocht, nu bij weet ik veel wie
De Rooie (echte) GT
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Citroën AX 1.4 GTI
Nov 2010 - Mei 2011
Status: Gesloopt
Blackie
Peugeot New Viva City
Nov 2008 - Heden
Status: Iedereen rijdt erop behalve ik
De Scooter
Vw Polo 1.6 Milestone
Mrt 2011 - Augustus 2011
Status: Verkocht, Rijdt omgeving Ede.
Kerkbank
Citroën First 1.1
Mei 2011 - Heden
Status: Piece of Ratlookinazation
Rattie
Honda Civic 1.5 16v DXI
augustus 2011 – Maart 2012
Status: Verkocht aan Cederic
Sjitvik
Citroen AX 1.4 Furio
Maart 2012 - Heden
Status: Daily
Furia
Trouwens slechte spelling sorry hiervoor, Heb dyslectie.