Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Re: Roy Aka Losroyos - Vw Golf 1.8 GL >> Morge andere auto!

Postby JPG-slalom-racing » ThuSep19, 2013 6:02:40 PM

Waar blijven de foto's!
Image
User avatar
JPG-slalom-racing
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 430
Joined: SatApr21, 2012 12:09:47 PM
Location: Schaffen, Diest, België

Re: Roy Aka Losroyos - Vw Golf 1.8 GL >> Morge andere auto!

Postby Losroyos » ThuSep19, 2013 9:00:10 PM

Jaaaaaa!!

Hij is er vanavond opgehaald overgeschreven en meteen even aan een aantal mensen laten zien.

Nu zijn jullie aan de beurt.

Het is weer een Jappaner, weer een Sjitvik maar nu een Sedan.

1.5 16V.

Foto's!!

Image
Image

Golf word morge opgehaald.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - Sjitvik part 2

Postby Ceristimo » FriSep20, 2013 2:50:15 AM

Mooi hoor. Maar eh...een bobine is toch zo verwisseld? Dat is toch niet de reden om (weer) een andere auto aan te schaffen?
Een Citroen (s)AX(o). Zó klein, daar stap je niet; die trek je aan. Als een oude spijkerbroek. En net als die spijkerbroek zit hij krap, maar scheurt 'ie lekker!
User avatar
Ceristimo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1789
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - Sjitvik part 2

Postby Losroyos » FriSep20, 2013 10:17:49 AM

Nou, o.a. wel. De auto heeft elke keer wat lijkt wel. Maar der waren zoveel kleinen dingetjes die maar op bleven stapelen, dat het voor mij genoeg was.

+ ik heb helemaal niks met volkswagens. deze auto is ook weer te overhaast gekocht eigenlijk en heb me er nooit heel fijn bij gevoeld.
Nu voel ik me in de Civic al een stuk lekkerder. Moet nog even het gehele geluids systeem overgebouwt worden wat natuurlijk ook weer wat tegen zit. geen passende boxen hebben bijvoorbeeld.
Maar dat is het ergste nog niet. Hij rijdt lekker, Alleen is het wel wennen dat het een kont heeft. en dan is het ook nog zo dat je van binnen uit niet kan zien hoelang de kont is.

Maar goed autotje zit al onder de krasjes en deukjes dus als ik een keer denk dat ik geen kont heb zal het vast niet zo opvallen :P

Ik ben echt super blij met me nieuwe auto. En als deze het ook weer beter doet dan de golf ga ik voortaan elke keer in me eentje een auto kopen.

Nou werk gaan zoeken en sparen voor een AX.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - Sjitvik part 2

Postby gigawebs » FriSep20, 2013 3:22:34 PM

Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Persoonlijk vind ik die Golf veel dikker. Mgoed, zolang je voor een AX spaard vind ik het goed. ;) :P
ImageImageImage
User avatar
gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 912
Joined: FriOct08, 2010 6:55:56 PM
Location: Weesp

Re: Roy Aka Losroyos - Sjitvik part 2

Postby TvL » FriSep20, 2013 4:39:36 PM

Gefeliciteerd! Ik vind het al een flinke verbetering, nu nog een AX voor erbij inderdaad :P
Mijn wie=wie

Image

Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
User avatar
TvL
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 732
Joined: TueDec13, 2011 8:10:41 PM
Location: Hilversum

Re: Roy Aka Losroyos - Sjitvik part 2

Postby JPG-slalom-racing » FriSep20, 2013 5:34:51 PM

Nou ik vind de civic een erg goede keuze hoor. goed gedaan!
User avatar
JPG-slalom-racing
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 430
Joined: SatApr21, 2012 12:09:47 PM
Location: Schaffen, Diest, België

Re: Roy Aka Losroyos - Sjitvik part 2

Postby Losroyos » FriSep20, 2013 11:48:11 PM

Dank u allen.

Hij rijdt ook echt geweldig. Morge de subwoofer erin vandaag alle spekers gemaakt.

Hij voelt wel een beetje als de auto van oma. Hij heeft niet echt een uiterlijk waar je aan denkt voor iemand van 21.
Maar dat komt allemaal vanzelf. me broertje heeft nog velgjes en ik ben nog jarig dus :P
Voor de rest autotje lekker laten rijden. Als er geld is zien we wel veder.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - Sjitvik part 2

Postby Laurent92 » SunSep22, 2013 5:28:08 PM

Gefeliciteerd met de Civic! :) en nu idd sparen voor een AX ;)
Laurent92
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 176
Joined: TueSep11, 2012 11:40:20 AM
Location: Veldegem

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 & Gilera Runner S

Postby Losroyos » ThuOct31, 2013 6:34:28 PM

De Civic rijdt zoals een Civic rijden moet.
Hij start gaat goed vooruit en achteruit. lelijk als de nacht. En de enige die je er veder in zult zien rijden zijn opa en oma.
Dus typische civic. Niks aan doen lekker zo laten en rijdend houden.

Voor de sleutel kriebels heb ik dan ook een Scooter gekocht. was natuurlijk al bekend. maar project scooter opknappen is in gang gezet.
Tegen mei moet het meeste klaar zijn en wil ik er lekker mee kunnen rijden als de zon en tempratuur het toelaat.
Daarvoor moet er natuurlijk wel wat mee gebeuren want hij ziet er uit ofdat die 2 jaar stil gestaan heb buiten.

Omdat de scooter wel rijdt en ook goed rijdt hoeft er op het moment niet veel te gebeuren aan het blok.
Wel verdient de kappenset een goeie beurt en het idee was dan ook om dit te gaan doen met mat zwart en antraciet grijs.
Graag zou ik er ook een terugloop uitlaatje op zien, De koplamp mag ook wel iets anders. en het achterlicht mag wel gemoderniseerd met witte knipperlict glaasjes.
De achterveer moet echt vervangen worden want die is een soort van kapot. en het is de bedoeling dat het zadel opnieuw bekleed word.
Voor de rest komt het neer op wat slangen vervangen, een aantal onderdelen is goed schoon te maken. als kers op de taart hem opnieuw af te laten stellen door een twee wielers zaak.

Omdat het leren aan auto's sleutelen allemaal iets duurder is dan aan scooters. ga ik het nu eerst met de scooter proberen mocht dit allemaal gaan lukken. en word het iets om trots op te zijn. kan ik het hierna weer is met een auto proberen.
Het lijkt me leuk om dit ook hier bij te gaan houden. en als jullie sugesties of ideeën hebben laat het me weten.

Nu maar hopen dat er in mei een mooie scooter voor de deur staat. Als afsluiter nog even een aantal foto's van hoe die er nu bij staat en ligt.

Image
Image

Kilometer teller uitelkaar gehaald. Kijk ook hoe groen dat glas ervan is.
Image

En waar laat je je kappen als je niet zo groot huis hebt.. Juist onder je bed :D
Image

Foto van de achterveer hou je nog even te goed. Deze is nog niet doorgekomen naar de PC.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 & Gilera Runner S

Postby Losroyos » MonDec09, 2013 11:39:06 AM

Goed nieuws vanuit zevenaar,

Zoals het er nu uit ziet is het goed mogelijk dat ik weer een baan heb op korte termijn.
Dat is natuurlijk ook goed nieuws voor auto en scooter gebied.

Civic is technisch opzich wel goed. dus opzoek naar een setje lichtmetaal :D

Velgen maken de auto ;)
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 & Gilera Runner S

Postby Losroyos » SatFeb01, 2014 4:31:28 PM

Nou, Inmiddels een baan als verhuizer, Alleen is er niet genoeg werk. Donderdag eerste dag gewerkt dit jaar. Nou weer afwachten tot ik gebeld word.

Wat de Sjitvik betreft. het eerste is vervangen aan de auto. en wel het lampje van het knipperlicht :D
Hij doet zijn werk brengt me van a naar b. maar voor het oog blijft hij er afschuwlijk uitzien.

De Runner staat nog binnen en vordert langzaam. Er moet een hele bende schoongemaakt. van de week de carb even doen gelijk even kijken wat voor sproeier erin zit. volgens mij kan die wel wat groter. ook de rollen even checke.
Runner is toch wel een leuk project. die kan teminste binnen staan en kan ik aan sleutelen in een warme kamer.

Scootertje moet zijn werk weer doen als het wat mooier weertje word. zonnetje schijnt en je ijsjes kan eten zonder handschoenen aan :P

Toch hoop ik dat er nog weer een AX terug kom. miss de wagentjes wel.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 & Gilera Runner S

Postby Browny » SunFeb02, 2014 12:18:11 PM

Zomaar een grotere sproeier monteren zou ik niet doen, dat is een kwestie van afstellen op elkaar. Als het blokje niet meer lucht binnenkrijgt en wel meer benzine gaat ie alleen maar rijker lopen.
User avatar
Browny
Total admin
Total admin
 
Posts: 11195
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 & Gilera Runner S

Postby Losroyos » MonFeb03, 2014 9:24:27 AM

I know that, Maar wil der ook graag nog een andere uitlaat op, Tenzij er hier nog begrenzers in zitten. Dus dan heb die sowieso wat meer benzine nodig en natuurlijk wat meer lucht ook. Hij is op dit moment wel lekker zuinig alleen 10 a 15km harder mag wel. hij is straks eigenlijk puur voor het plezier.

Het is allemaal wel veel goedkoper dan de auto :P
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 & Gilera Runner S

Postby Browny » MonFeb03, 2014 11:23:19 AM

Met een openluchtfilter op de scooter ben je echt een doelwit voor de politie. Heb ik ook een paar maanden gehad, maar ik werd achter elkaar staande gehouden.
User avatar
Browny
Total admin
Total admin
 
Posts: 11195
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 & Gilera Runner S

Postby Losroyos » WedMar26, 2014 6:59:14 PM

Vandaag, Heb ik maar is wat gedaan aan de Civic.

Een heel grote ingreep gedaan. ik heb de ruitenwisser armen opnieuw zwart gemaakt 8)

Foto's :D

Image
Image
Image
Image
Image

Ook heb ik de olie laatst maar is gecontroleerd. Het is natuurlijk een honda en die kunnen nog wel is op olie lopen.
Maar na controlle blijk is de enige honda van bijna 20 te hebben die geen olie lekt :music

Nu nog maar even kijken wat ik verder nog met de honda ga doen om hem "mooier"te maken. :twisted:
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 & Gilera Runner S

Postby Losroyos » ThuApr03, 2014 10:09:50 AM

En toen had ik een heel goeie reden even foto's te maken van me Civic. Dus bij deze wil ik ze hier ook even plaatsen zoals je ze in een advertentie :wink: ook zou zien.

Image
Image
Image
Image

En dit is het grootste roestplekje dat ik kon vinden.
Image

En nu is het de reactie afwachten. Dan even een heel goede controlle uitvoeren. er is een beetje hoop 8)

Maar deze auto is werkelijk perfect. dus hij gaat niet zomaar de deur uit. + hij is nog goedkoop ook want de sedan is wel 20kg zwaarder dan de hatch.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 & Gilera Runner S

Postby JPG-slalom-racing » FriApr04, 2014 8:54:10 PM

Losroyos wrote:En toen had ik een heel goeie reden even foto's te maken van me Civic. Dus bij deze wil ik ze hier ook even plaatsen zoals je ze in een advertentie :wink: ook zou zien.


AX gekocht? :-)
User avatar
JPG-slalom-racing
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 430
Joined: SatApr21, 2012 12:09:47 PM
Location: Schaffen, Diest, België

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 (Nieuwe foto's)

Postby Losroyos » SatApr05, 2014 3:02:03 AM

Was het plan, Maar mijn civic is technisch beter, dus dat laat ik maar niet doen.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - Civic Dow Jones 1.5 (Nieuwe foto's)

Postby Losroyos » SatJun28, 2014 5:33:35 PM

Auto is de 120.000 km gepasseerd. Rijdt nog als een zonnetje. Maandag 21 juni staat er een apk afspraak. Dan horen we wel of het rendabel is om hem te laten maken of er een andere auto moet komen. We shall see :D
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

PreviousNext

Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests

cron