zoek de verschillen
voor de inbouw even goed schoonmaken! Staat niet op de foto, maar de delen waar je remschoen langs beweegt moet je insmeren met een dun laagje vet. Het zat erbij in mijn kit. Zorg in ieder geval dat het nooit op een remschoen terecht komt!
nieuwe cilinder erin
houder pennen enz zitten nieuw in de set. Die rubber ring in het midden aan de as heb ik ook vervangen, zat ook in de set. Heb de middelste as waar je wiel op steunt met klein beetje kogellagervet ingesmeerd.
Deze zat voor-geassembleerd in de set. Heb de onderste veer eraf gehaald om hem te kunnen monteren. Schoenen zijn schoongemaakt met remreiniger, evenals de trommel.
like this. Vergeet niet je handrem weer aan te sluiten
palletjes door de juist gaten steken, veer erop, dan 6-kantige moer erop
Wielmoer zat in de set, zou je in ieder geval moeten vervangen. Ik tik hier het borg-stukje erin. Als je geen moment-sleutel hebt, ze moeten echt héél erg vast.
En dan zoals normaal je wiel erop. Doe zelf de bouten altijd handvast en daarna op moment als de auto weer op zijn wielen staat. Daarna remmen ontlucht, ben te ongeduldig geweest en heb de nippels niet eerst met wd-40 ingespoten. Daardoor is nu 1 nippel van 6-kant naar cirkel gegaan
In de haynes staat welke volgorde je moet aanhouden. Ik heb zelf 2 rondjes ontluchten gedaan om zeker te weten dat alle lucht eruit is. Vergeet ook niet je handrem af te stellen, staat ook in de haynes. Geloof dat bij tik 4 van de handrem de remschoen tegen de trommel aan moet zitten, maar dan kan het nog wel je wiel bewegen.