Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
kick-it wrote:Dank jullie wel!
Ik heb geen foto's (nog niet) van de slechte punten.
Maar achter de koplampen is altijd een slecht punt en dat is nu ook zo en verder in de kofferbak zit een slechte plek.
In plaats dat ze een nieuw plaatje erin hebben gelast, hebben ze dit er overheen gelast, zo blijft het altijd een zwak punt, want de oude roest zit er gewoon nog en gaat lekker verder met rotten.
Dit ga ik dan binnenkort weg slijpen en opnieuw lassen.
Verder zoek ik nog een paar interieurdelen, maar dat plaats ik wel in het "gezocht" topic.
martie wrote:kick-it wrote:Dank jullie wel!
Ik heb geen foto's (nog niet) van de slechte punten.
Maar achter de koplampen is altijd een slecht punt en dat is nu ook zo en verder in de kofferbak zit een slechte plek.
In plaats dat ze een nieuw plaatje erin hebben gelast, hebben ze dit er overheen gelast, zo blijft het altijd een zwak punt, want de oude roest zit er gewoon nog en gaat lekker verder met rotten.
Dit ga ik dan binnenkort weg slijpen en opnieuw lassen.
Verder zoek ik nog een paar interieurdelen, maar dat plaats ik wel in het "gezocht" topic.
Heeej, klinkt bekend! AX GTI, bouwjaar '92, maar helaas ook:
Rotte hoeken in achterbak, rotte stukken tussen koplamp en schokbrekertoren. Ik moet hier ook aan beginnen.
Hoe ga jij het aanpakken? Plaatwerk uit een donor zagen? Of pak je een stuk plaatstaal en klop je dat zelf in vorm?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
martie wrote:Heeej, klinkt bekend! AX GTI, bouwjaar '92, maar helaas ook:
Rotte hoeken in achterbak, rotte stukken tussen koplamp en schokbrekertoren. Ik moet hier ook aan beginnen.
Hoe ga jij het aanpakken? Plaatwerk uit een donor zagen? Of pak je een stuk plaatstaal en klop je dat zelf in vorm?
kick-it wrote:Een aangepaste ECU? Weet iemand hier iets over?
Ik ga hem binnenkort openmaken om te zien wat er in zit. Is dat te zien?
MBa@NL wrote:Beste is om de chip uit te (laten) lezen. Dan weet je zeker wat je hebt.
Of de vorige eigenaar even aanspreken en vragen of die er wat van weet, misschien wel zo makkelijk.
kick-it wrote:Ik zal eens kijken wat er in zit en waar ik de eeprom zou kunnen laten uitlezen.
Return to Wie is wie/You and your car
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest