Moderator: webmasters
pocketmech wrote:Blijf posten! Ik heb namelijk hetzelfde probleem.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
kick-it wrote:De linker ging vrij makkelijk, met een ratel en met de hand de knoop tegen houden.
De recht ging wat lastiger, waterpomptang met veel tanden de knoop tegenhouden en met wat gedoseerde kracht de ratel gebruikt.
Oja en een hoop WD40.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:kick-it wrote:De linker ging vrij makkelijk, met een ratel en met de hand de knoop tegen houden.
De recht ging wat lastiger, waterpomptang met veel tanden de knoop tegenhouden en met wat gedoseerde kracht de ratel gebruikt.
Oja en een hoop WD40.
Haha als ik nou heeel lief kijk, kan je mij helpen die van mij los te krijgen Ik wil ze spuiten (ze roesten nu nog niet namelijk )
Return to Wie is wie/You and your car
Users browsing this forum: YaCy [Bot] and 97 guests