Koen aka Charlie 1.1i TGE

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Koen aka Charlie 1.1i TGE

Postby charlie19 » WedJun02, 2004 12:17:44 AM

hoihoi,

ik wou me even voorstellen ik ben Koen 18jaar en komt uit zevenaar en heb net een AX tge 1.1i gekocht :)
ik was een beetje aan het rond surven en ik kwam dit tegen dus ik dacht laat ik me daarmaar eens gaan annmelden want ik heb zelf nog een paar vraagjes.

-zo achter spoiler wat kosten die zo beetje?en waar kan ik ze kopen
-schakeld de AX altijd zwaader dan andere auto`s? ( anders heb ik een probleem :P )

als je meer over me wilt weten vraag het gewoon maar :)
charlie19
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 2
Joined: FriMay28, 2004 9:26:58 PM
Location: zevenaar

Postby IceByte » WedJun02, 2004 12:41:17 AM

Een AX hoeft niet zwaar te schakelen, maar ik weet niet wat je onder zwaar verstaat. Mijn diesel gaat zwaarder schakelen als ie echt warm is, of als het wat kouder geweest is, denk dat de beste optie is om even naar de schakelstangen te laten kijken, en die even opnieuw te smeren tenzij je zelf de beschikking hebt over een brug oid. Moet ik bij de mijne ook weer eens laten doen aangezien deze ook zwaarder schakelt dan mn oude diesel, al is de olie van de bak ook wel ns een keer aan vervanging toe
User avatar
IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2624
Joined: MonMay10, 2004 11:44:31 AM
Location: Den Ham (OV)

Postby Sander » WedJun02, 2004 7:30:39 AM

Welkom. Meteen even een antwoord op je vragen. Een spoiler kost tussen de 20 en 40 euro. Als je wat kennissen op hebt gebouwd hier. Meestal minder :wink:

Schakellen hoeft echt niet zwaar te gaan. ALs het echt niet gaat moet je alle draaipunten even inspuiten met siliconenspray oid. Gewoon de auto omhoog onder je pook beginnen en naar je bak toe werken. (elke andere volgorde mag natuurlijk ook). Toe ik dat had gedaan bij mij ging ie van zn 4 naar zn 3 als ik hard remde. (bij wijze van spreken). Als de olie in je bak oud wordt gaat ie eigenlijk alleen maar makkelijker schakellen. Zonder olie schakeld ie nog het soepelst, alleen houd ie dat maar 1000 km vol.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
User avatar
Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
 
Posts: 4706
Joined: ThuJun12, 2003 1:19:56 PM
Location: Perth OZ

Postby HellDuke » WedJun02, 2004 4:18:16 PM

Welkom hier op t forum. Ik zou zeggen post wat plaatjes van je bolide, enneh is dat spoiler het enige wat er bij komt of ben je nog meer van plan??

20 juni is weer een meeting dacht ik ,groetjes
Citroen AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333
User avatar
HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 374
Joined: WedJul09, 2003 6:30:46 PM
Location: Mijdrecht

Postby ruud » WedJun02, 2004 4:31:05 PM

Welkom Welkom...!!!

eh er staan wel spoilers in het stukje aangeboden op dit forum en op marktplaats worden er ook aangeboden, zij het dat die roze zin.... spuiten is zo gefixt als je het kan teminste (ben niet zo'n het met de spuiterij :oops: )

De mijne schakeld ook zwaar, die tip van Sander gak ook maar ff doen, gewoon WD40 Sander? Dan doek het vanaaf nog.

Groet, Ruud.

PS: Foto's!!!!!?????
Dikke AX met 2 ton voldoet priiima!!

U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???
ruud
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 171
Joined: TueApr20, 2004 7:11:18 PM
Location: Surhuisterveen/Leeuwarden

Postby axbabe » WedJun02, 2004 4:55:17 PM

welkom!!! ben ook nieuw hier maar tis suppah gezellig!!!
En veel plezier met je ax goeie keus!! :thumbright:
Drive fast, now you can!!
axbabe
Vlotte starter
Vlotte starter
 
Posts: 21
Joined: MonMay31, 2004 5:57:37 PM
Location: Zwijndrecht


Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 67 guests

cron