joeppie eindelijk mijn ax GT

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Postby Netheo » ThuSep23, 2010 4:34:08 PM

citroenax15d wrote:ja heb het ook gemerkt ja zou die eigelijk wel willen hebben kom jij naar vroemdag of zou jij mij dat kunen afsturen ??en tuurlijk heel goed thuis geraakt enkel toen, ik thuis kwam werdt motor heet ma maken we wel he
Netheo wrote:en goed thuis geraakt??? want het lijkt dat er water onder staat op de eerste foto??? btw heb wel gemerkt dat die afwerkplastiek naast de achterbank ontbreekt, die lag nog in men garage. oeps :oops: als je die wil mag je ze altijd komen halen hoor.


opsturen doe ik liever niet, sorry.Vroemdag haal ik ook niet. maar je mag ze altijd komen halen als je nog eens passeert of tijd hebt. ik hou die dingen wel bij. Heb zelfs de schroefjes enzo nog met de originele boxen.

Een geluk dat je thuis geraakt bent. ik dacht al dat ie warm gelopen had vermits er een plas water onder staat.

BTW men collega op't werk heeft 20 jaar bij volvo gewerkt voor hij bij honda de boeck kwam werken. Hij heeft in die 20 jaar nooit probs gehad met cilinderbussen die omhoog kwamen, dus ik begrijp nog steeds niet waar je vader het van haalt. In ieder geval, het blokje in deze GT is echt nog fris dus ik zou het zonde vinden dat je hem niet probeert te maken.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Postby citroenax15d » ThuSep23, 2010 7:02:27 PM

hey ja als ik eens passeer of tijd heb kom ik wel eens langs of als de GT af is trg dan kom ik eens langs met de GT he ja we gaan eerst hem proberen te maken
Netheo wrote:
citroenax15d wrote:ja heb het ook gemerkt ja zou die eigelijk wel willen hebben kom jij naar vroemdag of zou jij mij dat kunen afsturen ??en tuurlijk heel goed thuis geraakt enkel toen, ik thuis kwam werdt motor heet ma maken we wel he
Netheo wrote:en goed thuis geraakt??? want het lijkt dat er water onder staat op de eerste foto??? btw heb wel gemerkt dat die afwerkplastiek naast de achterbank ontbreekt, die lag nog in men garage. oeps :oops: als je die wil mag je ze altijd komen halen hoor.


opsturen doe ik liever niet, sorry.Vroemdag haal ik ook niet. maar je mag ze altijd komen halen als je nog eens passeert of tijd hebt. ik hou die dingen wel bij. Heb zelfs de schroefjes enzo nog met de originele boxen.

Een geluk dat je thuis geraakt bent. ik dacht al dat ie warm gelopen had vermits er een plas water onder staat.

BTW men collega op't werk heeft 20 jaar bij volvo gewerkt voor hij bij honda de boeck kwam werken. Hij heeft in die 20 jaar nooit probs gehad met cilinderbussen die omhoog kwamen, dus ik begrijp nog steeds niet waar je vader het van haalt. In ieder geval, het blokje in deze GT is echt nog fris dus ik zou het zonde vinden dat je hem niet probeert te maken.
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
citroenax15d
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 93
Joined: MonMay04, 2009 1:07:39 PM
Location: limburg belgie

nog wat fotokes na het kuisen

Postby citroenax15d » SunSep26, 2010 8:51:15 PM

hier nog wat fotokes na wat kuisen aan mijn GT
Image
voor en na het simuliseren
Image
raamkaders op nieuw zwart spuiten
Image
Image
Image
nog wat fotos als hij klaar is met kuisen en als hij naast mijn andere ax staat
Image
Image
Image
Image
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
citroenax15d
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 93
Joined: MonMay04, 2009 1:07:39 PM
Location: limburg belgie

Postby q01z » SunSep26, 2010 9:07:44 PM

nette GT!

en netjes ook gelijk de raamranden weer..
ooit, in een verre toekomst... heb ik misschien ook de zin om dat te doen, maar, ik verwacht het eigenlijk niet :D
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Postby citrofenwick » SunSep26, 2010 9:45:03 PM

goed bezig :)
Ik heb deze een tijdje geleden eens gezien en toen zag hij er iig nog helemaal netjes uit.
Komt goed!

heb je trouwens nog je dyane?
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

Postby citroenax15d » MonSep27, 2010 10:36:18 AM

nee heb mijn dyane niet meer heb nu een knal orange 2pk
citrofenwick wrote:goed bezig :)
Ik heb deze een tijdje geleden eens gezien en toen zag hij er iig nog helemaal netjes uit.
Komt goed!

heb je trouwens nog je dyane?
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
citroenax15d
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 93
Joined: MonMay04, 2009 1:07:39 PM
Location: limburg belgie

Postby Netheo » MonSep27, 2010 5:20:33 PM

nice om te zien dat er nog een toekomst zit in dit autotje. dit komt naar mij gevoel helemaal goed. Straks is charlotte nog jaloers :D en wil ze hem terug :roll:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Postby raoel » MonSep27, 2010 8:03:29 PM

wauw goed bezig :)
User avatar
raoel
Eggman
Eggman
 
Posts: 3820
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort

Postby Bossie » MonSep27, 2010 8:04:51 PM

Dat ziet er netjes uit (y) Doet met herinneren aan het feit dat ik daar ruim 3 jaar geleden ook eens aan ben begonnen en nog steeds niet heb afgemaakt :oops:
Image Image Image
User avatar
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5919
Joined: SunMay07, 2006 4:24:23 PM
Location: Harderwijk

Postby citroenax15d » MonSep27, 2010 9:03:20 PM

ik doe hem voor geen geld van de wereld meer weg
Netheo wrote:nice om te zien dat er nog een toekomst zit in dit autotje. dit komt naar mij gevoel helemaal goed. Straks is charlotte nog jaloers :D en wil ze hem terug :roll:
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
citroenax15d
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 93
Joined: MonMay04, 2009 1:07:39 PM
Location: limburg belgie

Postby raoel » MonSep27, 2010 9:23:36 PM

citroenax15d wrote:ik doe hem voor geen geld van de wereld meer weg


that's the spirit! :D
User avatar
raoel
Eggman
Eggman
 
Posts: 3820
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort

Postby Losroyos » TueSep28, 2010 8:23:34 AM

Ziet er goed uit :D
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Postby Pascal » TueSep28, 2010 10:12:03 AM

Goed bezig, ziet er prima uit!
Maar..eh...dit is natuurlijk gewoon een GTi (niet te verwarren met GTI), want de èchte GT heeft carburateurs... :wink:
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
User avatar
Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 834
Joined: ThuOct12, 2006 7:39:46 PM

Postby citrofenwick » TueSep28, 2010 11:28:28 AM

Pascal wrote:Goed bezig, ziet er prima uit!
Maar..eh...dit is natuurlijk gewoon een GTi (niet te verwarren met GTI), want de èchte GT heeft carburateurs... :wink:

Gelukkig hebben quasi alle GT's in België nog een carburator :P
Deze is de enige GT injection in België die ik ooit gezien heb. (behalve de mijne, maar da's een importje)
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

Postby Netheo » TueSep28, 2010 5:34:20 PM

citrofenwick wrote:
Pascal wrote:Goed bezig, ziet er prima uit!
Maar..eh...dit is natuurlijk gewoon een GTi (niet te verwarren met GTI), want de èchte GT heeft carburateurs... :wink:

Gelukkig hebben quasi alle GT's in België nog een carburator :P
Deze is de enige GT injection in België die ik ooit gezien heb. (behalve de mijne, maar da's een importje)

is de tweede die ik ooit al gezien heb. kheb ooit, toen we deze nog niet hadden en ik nog naar de hoge school ging in mechelen, héél lang geleden dus, een zwarte GT injection gezien met rode striping. die zag er toen trouwens nog héél erg goed uit. Vandaag compleet het spoor bijster
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Postby Netheo » MonOct11, 2010 6:34:46 PM

al aan de kop bezig??? :lol:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Postby citroenax15d » MonOct11, 2010 9:32:52 PM

ja heb hem int weekend uitgehaald en morgen doe ik hem binnen en dan trg monteren en dan keuren he :P en dan kom ik is tot bij jou voor die achterbekledingskes
Netheo wrote:al aan de kop bezig??? :lol:
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
citroenax15d
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 93
Joined: MonMay04, 2009 1:07:39 PM
Location: limburg belgie

Postby Henk Bats » MonOct11, 2010 10:16:42 PM

citroenax15d wrote:ja heb hem int weekend uitgehaald en morgen doe ik hem binnen en dan trg monteren en dan keuren he :P en dan kom ik is tot bij jou voor die achterbekledingskes


Kan iemand dit vertalen?

@citroenax15d, je mag hier woorden gewoon voluit schrijven hoor, want je word hier niet per letter afgerekend :wink:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
User avatar
Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
 
Posts: 4133
Joined: SatOct09, 2004 3:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Postby degene » MonOct11, 2010 10:33:06 PM

Henk Bats wrote:
citroenax15d wrote:ja heb hem int weekend uitgehaald en morgen doe ik hem binnen en dan trg monteren en dan keuren he :P en dan kom ik is tot bij jou voor die achterbekledingskes


Kan iemand dit vertalen?

@citroenax15d, je mag hier woorden gewoon voluit schrijven hoor, want je word hier niet per letter afgerekend :wink:

Groetjes, Henk


Ahjoh, gun 'em z'n eigen stijl.
Anders wordt het allemaal
Ja, de kop is eraf (no pun intended). Morgen gaat hij er weer terug op en zal de keuring geschieden. Nadien zal ik eens bij u langskomen in verband met die achterbankbekleding.

En over geld gesproken; die t doe ik je cadeau :P

Puik werk ax15d!
User avatar
degene
AX Master
AX Master
 
Posts: 1717
Joined: TueOct13, 2009 12:25:50 AM
Location: Delft

Postby citroenax15d » ThuOct28, 2010 5:52:28 PM

hey

axke is goed gekeurd kan er eindelijk mee bollen en het rijdt zalig :P:d
in de week plaats ik fotokes
mijn eerste wagen was een ax 1.5 d en nu een zalige ax GT
citroenax15d
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 93
Joined: MonMay04, 2009 1:07:39 PM
Location: limburg belgie

PreviousNext

Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests

cron