Heb dr naar gekeken maar weinig gezien wat ik de moeite waard vond. Voordeel van de Renooit is dat ie 1300 mag trekken tov 1050 voor (de enige) 306SW die ik te koop heb gezien toen ik een auto nodig had..
Ondertussen rijd de renault weer vrolijk rond, de to-do lijst wordt al wat korter.
-
Startmotor/vliegwiel/koppeling vervangen-
Remklauw links-achter vervangen-
Stationairprobleem oplossen Was een losse stekker.
-
Bougies vervangen-
Interieurfilter vervangen-
Airco schoonmaken Niet nodig, de interieurfilter zit strak op de aircoverdamper, nadat de filter vervangen was, was de meur ook weg.
- Airco bijvullen? Heb 't idee dat ie kouder zou moeten kunnen. Komt wel een keer, de zomer is nu toch voorbij.
- Helicoil in de kop draaien voor de Coil-On-Plug bobine (2/4) (2 gedaan, stript de 3e, doe de 4e ook wel gelijk.)
- Setje banden kopen en monteren.
- Distributieriem, spanrollen, waterpomp, krukasseal. Krukaspulley ook gelijk?
- Olie + filter
- Luchtfilter
- Nog ff naar de stoel kijken, vond 'm zelf niet echt fijn zitten, maar kan ook niet echt de moeite nemen om het te fixen..
- Het dak lekt ergens water, kwam via het lampje naar binnen toen 't vorige week stormde..
- Over het lampje gesproken, de schakelaar van het lampje is stuk.
Komende week de 16V-koets maar ff buiten zetten met een autohoes dr overheen en de diesel uit elkaar slopen.