Jeroen aka Vtspower Ax GTI '95, Ax SPORT '88, Ax SPORT '87

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Re: Jeroen aka Vtspower AX GTI '95, AX SPORT '88, AX SPORT '

Postby q01z » MonFeb06, 2012 9:18:26 AM

tis hier al wel lang stil geweest Jeroen! :D
Image
User avatar
q01z
Total admin
Total admin
 
Posts: 24271
Joined: WedApr07, 2004 7:58:52 PM
Location: Kapelle

Re: Jeroen aka Vtspower AX GTI '95, AX SPORT '88, AX SPORT '

Postby vtspower » SatSep15, 2012 6:45:48 PM

Na een tijdje niet meer actief te zijn door verhuis en werkverandering enzo een half jaar niet meer verder gedaan aan de sport. Vandaag de sport opgehaald op mijn werk omdat ik waarschijnlijk verhuis van garage. Ondertussen besloten om de kas volledig te laten zandstralen en zo rap mogelijk te laten schilderen zodat er eindelijk weer wat schot in de zaak komt. Fotos volgen.
User avatar
vtspower
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 140
Joined: WedSep01, 2010 9:20:31 PM
Location: Beveren aan de Ijzer

Re: Jeroen aka Vtspower AX GTI '95, AX SPORT '88, AX SPORT '

Postby citrofenwick » SunSep16, 2012 11:42:15 AM

vtspower wrote:Na een tijdje niet meer actief te zijn door verhuis en werkverandering enzo een half jaar niet meer verder gedaan aan de sport. Vandaag de sport opgehaald op mijn werk omdat ik waarschijnlijk verhuis van garage. Ondertussen besloten om de kas volledig te laten zandstralen en zo rap mogelijk te laten schilderen zodat er eindelijk weer wat schot in de zaak komt. Fotos volgen.

Fijn om nog eens iets van je te horen.
Zandstralen is een goed idee om zeker te zijn dat uw koets echt roestvrij is. Helemaal zandstralen is wel niet aan te raden. Zeker de flanken en het dak etc niet laten doen.
Moest je nog een adresje zoeken. Ik weet nog ene zitten in de westhoek aan een goeie prijs :)
AX-kopen is verslavend.
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

Re: Jeroen aka Vtspower AX GTI '95, AX SPORT '88, AX SPORT '

Postby vtspower » SunSep16, 2012 6:31:29 PM

citrofenwick wrote:
vtspower wrote:Na een tijdje niet meer actief te zijn door verhuis en werkverandering enzo een half jaar niet meer verder gedaan aan de sport. Vandaag de sport opgehaald op mijn werk omdat ik waarschijnlijk verhuis van garage. Ondertussen besloten om de kas volledig te laten zandstralen en zo rap mogelijk te laten schilderen zodat er eindelijk weer wat schot in de zaak komt. Fotos volgen.

Fijn om nog eens iets van je te horen.
Zandstralen is een goed idee om zeker te zijn dat uw koets echt roestvrij is. Helemaal zandstralen is wel niet aan te raden. Zeker de flanken en het dak etc niet laten doen.
Moest je nog een adresje zoeken. Ik weet nog ene zitten in de westhoek aan een goeie prijs :)



Ik ga een adres krijgen van een garagist die zijn kassen brengt naar iemand in de buurt van torhout die rallywagens opbouwt. Ik weet wel nog geen naam van die firma. De bedoeling is om het motorcompartiment te laten doen, de binnenkant en de wielkassen. De vorige eigenaar heeft de sport al eens herschilderd en in de wielkassen ligt er een enorme laag antisteenslag die nie goed aangebracht is brokkelt af enzo, dus zandstralen is de beste optie.
User avatar
vtspower
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 140
Joined: WedSep01, 2010 9:20:31 PM
Location: Beveren aan de Ijzer

Re: Jeroen aka Vtspower Ax GTI '95, Ax SPORT '88, Ax SPORT '

Postby vtspower » ThuFeb14, 2019 9:48:47 AM

na tijdje weg geweest. terug een van de axn van onder stof gehaald. en verder gedaan aan mijn sport ph2. Nu in mijn eigen werkplaats.
User avatar
vtspower
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 140
Joined: WedSep01, 2010 9:20:31 PM
Location: Beveren aan de Ijzer

Re: Jeroen aka Vtspower Ax GTI '95, Ax SPORT '88, Ax SPORT '

Postby citrofenwick » ThuFeb14, 2019 7:02:52 PM

Welkom terug Jeroen :D
AX-kopen is verslavend.
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

Re: Jeroen aka Vtspower Ax GTI '95, Ax SPORT '88, Ax SPORT '

Postby vtspower » MonFeb25, 2019 3:47:18 PM

De kas van de sport ph2 werd vrijdag binnen gebracht in de carrosserie en zal volledig worden herdaan. de kas verhuist even naar nederland om daar de lagen verf te verwijderen en in een bad behandelen tegen de roest. termijn van dit alles zal wss 1.5 jaar zijn. zaterdag nog een donor kway opgehaald uit frankrijk voor wat kleine onderdelen. binnenkort wat fotos even zoeken hoe dit terug werkt
User avatar
vtspower
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 140
Joined: WedSep01, 2010 9:20:31 PM
Location: Beveren aan de Ijzer

Re: Jeroen aka Vtspower Ax GTI '95, Ax SPORT '88, Ax SPORT '

Postby norman24 » WedApr10, 2019 8:26:56 PM

Dag Jeroen,

Tof dat u weer gestart bent aan een ax sport , Bij toeval heb ik deze week mijn weber carburatoren binnengebracht om ultrasoon te laten reinigen en zag u ax sport kaske staan . :D
Dit is slechts enkele straten verder van waar ik woon .
norman24
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 99
Joined: SatFeb28, 2015 10:29:01 PM

Previous

Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 60 guests

cron