AlexanderB wrote:Ja, maar die heeft weer de (minder mooie) grijze tellerplaten. ik wil de zwarte, zodat ik ze kan combineren met de 3 andere meters uit een GTI tellerbak.
ok, ik snap. Je gaat voor een GTD tellerbak
Wat ervaringen en hints:
Je gaat ook een andere vulhals nodig hebben, de dieselslang past niet in een benzine vulhals. (Of je moet de bestaande vulhals met een dremel de "kegel" achter de tankdop uitslopen waardoor dat niet gaat..)
Daar had ik aan gedacht, word waarschijnlijk de dremel. want een originele diesel vulhals is natuurlijk nergens te vinden.
Brandstoffilter onder de tank kan je doorverbinden, die heb je niet meer nodig met de brandstoffilter voorin op de motor. Verder heb je de tank-pickup van een carburateur AX nodig, of je moet de pomp verbouwen dat de pomp er niet meer tussen zit..
Carburateur pickup, heeft die ook een return dan? ik heb in iedergeval wel de saxo pickup. Nog even zien wat ik hiermee doe.
Mogelijk heb je een andere kabelboom nodig voor het voorste gedeelte van de koets (verlichting, koeling), in ieder geval, ik had t wel nodig, omdat in dan de 2-speed ventilator dr bij kreeg en de crash-sensor zit daar ook aangesloten.
Mocht ie niet willen starten, controleer of je ergens wat moet doorverbinden ivm die crash-sensor, als je die niet inbouwt.
Crash sensor gaat er tussen uit. De startblokkering was gelukkig al uitgeschakeld. De pomp doet klik als je spanning erop zet. En ik heb nog een gare gti boom die de hoofdstekker mag doneren.