Martijn AKA Tinus geen ax maar 106>Heart without the brain!?

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Martijn AKA Tinus geen ax maar 106>Heart without the brain!?

Postby Tinus1 » TueJun07, 2011 11:40:43 AM

Zoals in de titel staat heet ik dus eigenlijk Martijn maar er zijn er veel die me Tinus noemen :wink: .
Ik woon in het gezellige brabant vlakbij Eindhoven en ben 20jaar oud, mijn budget is laag want ben een studentje :lol:
De 106 is een 1.1 van 1991 met injectie motor, het is een van de allereerste :wink:.
Heb niet heel veel problemen gehad met de auto alleen wat met de onsteking en de electra maar hij rijdt weer als een zonnetje!
Wel heeft 106 heeft nog niet heel lang geleden even stil gestaan, dit bleek achteraf de startmoter die wel rondgooide maar met de massa in de knoop zat.. deze vervangen en paar uurtjes laters was het weer starten en gassen :D !

Veel hebben als gezegd dat ik mijn 106 weg moet doen en iets anders moest kopen, de een zegt een oldtimer (lekker goedkoop) de ander een auto met meer opties, maar ik wil gewoon mijn 106je :oops: !

Nu kan ik opzich wel een beetje sleutelen en heb genoeg mensen met kennis achter de hand :wink: en heb ik bedacht dat ik eigenlijk liever mijn geld in de 106 steek :oops: , als ik mijn autotje langzaam aan kan maken zoals ik em wil dan kan ik niks beters kopen :D !

In de titel staat al 'Heart without the brains' hierover wil ik meer vragen en uitleggen in het technische gedeeldte van het forum :wink: . Hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes Martijn!
Tinus1
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 3
Joined: TueJun07, 2011 10:25:43 AM

Re: Martijn AKA Tinus geen AX maar 106>Heart without the bra

Postby raoel » TueJun07, 2011 12:09:37 PM

Welkom!

En ik zie dat je helemaal bent vergeten foto's te plaatsen :-)
User avatar
raoel
Eggman
Eggman
 
Posts: 3820
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort

Re: Martijn AKA Tinus geen AX maar 106>Heart without the bra

Postby Mastenhose » TueJun07, 2011 12:43:50 PM

Welkom hier, grootse plannen las ik al! Leuk project!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage
User avatar
Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
 
Posts: 7173
Joined: SunApr15, 2007 7:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)


Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 91 guests

cron