Te laat ontdekt!!!!!!

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Te laat ontdekt!!!!!!

Postby JantienFroling » SunAug14, 2011 10:39:07 PM

Wat jammer, ontdek nu pas deze AX club, net nu ik onze AX van 1995 wil verkopen. Mijn schoonouders hebben tot nu toe altijd citroen gereden. Als zij een nieuwe auto kochten, namen wij de "oude" over. Hebben eerst hun Visa " op gereden" en daarna hun AX 1.4I TGS overgenomen. De auto's kregen het na zo'n overname altijd zwaar te verduren. Zij reden betrekkelijk weinig kilometers, wij des te meer. Net nu de AX voor zijn apk moest en we geconfronteerd werden met een aantal kosten, besloten zij hun C3 voor een erg aantrekkelijke prijs aan ons over te doen. Nu moet de AX dus de deur uit. Dat gaat me aan mijn hart: heb altijd met veel plezier in deze auto gereden. Volgens mij kan iemand die handig is en de euvels verhelpt, er nog veel jaren plezier aan beleven. Ik laat het via deze club maar even weten. Heb je interesse, bel me op 06-47 009 555. Voor 300 euro doe ik hem weg. Overigens: hij is donkergroen. Misschien heb je geen interesse om hem op te knappen, maar wel voor onderdelen. Wacht niet te lang met en reactie: ik heb geen plaats om hem lang te laten staan.
Morgen zal ik een foto uploaden. Hoop niet dat ik met dit bericht misbruik gemaakt heb van jullie club.

Jantien Froling
JantienFroling
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 3
Joined: SunAug14, 2011 10:11:43 PM

Re: Te laat ontdekt!!!!!!

Postby AlexanderB » SunAug14, 2011 11:34:33 PM

das erg jammer, een van de voordelen van de club is juist dat eigenlijk elk probleem van een ax snel en met een leuk prijsje wel op te lossen is, iedereen weet wel iets, en overal komen onderdelen vandaan.. maar uiteraard heeft een modernere auto ook wel zo zn voordelen. :)

we wachten uiteraard op foto's, die doen t altijd erg goed in een poging de auto te verkopen. :) is het een 3deurs of een 5deurs? (die vraag is natuurlijk snel beantwoord met een foto ;))
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Te laat ontdekt!!!!!!

Postby Rock's » MonAug15, 2011 6:09:20 AM

Zolang je je advertentie netje bijhoud en netjes meld dat hij verkocht is misbruik je het forum niet .... (helaas gebeurd dat maar weinig maar het is aan jou om te bewijzen dat het met jou anders is) :lol:

laat ook even weten waar de auto staat en wat de mankementen zijn ....kilometerstand vinden mensen ook wel nuttog om te weten...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel


Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests

cron