Ik ben Tjerk van Lint, 16 jaar jong en woonachtig in Soest. Ik lees hier af en toe wel eens mee, ben afgelopen zondag op de Nieuwegein-meeting geweest, dus tijd om me maar eens aan te melden! Ben een Citrofiel in hart en nieren. Ook ben ik inmiddels bezig met rijlessen (jawel, dat mag tegenwoordig op je 16e) dus over een tijdje moet mijn eigen wagentje voor de deur komen te staan. Een Citroën moet het sowieso worden. De kans is groot dat ik voor een AX ga. Heerlijke wagentjes!
Dat was het eigenlijk wel. Ik hoop dat ik over niet al te lange tijd mijn wie=wie kan aanvullen met foto's van en verhalen over mijn AX'je

Op 22 januari 2012 heb ik mijn AX aangeschaft! De eerste foto's van de 1.1i Harmonie uit 1996 zijn onderaan pagina 2 te zien.
Op 1 april (nee, geen grapje) 2013 heb ik een nieuwe AX gekocht, een 1.1i Allure uit 1994. De eerste AX is op 5 april 2013 door de nieuwe eigenaar opgehaald. Op pagina 12 zijn wat foto's van de Allure te zien.
De Allure heb ik op 8 juni 2013 ingeruild op een ZX 1.8i 16V Audace Break uit 1996, een geweldige auto! Te zien vanaf pagina 15.
Na 6 maanden moest er weer wat goedkopers komen, dus ZX verkocht en op 11 december 2013 weer een AX aangeschaft. Ditmaal een wat sneller en luxer model, met 2 extra deuren: Een 1.4i TZX uit 1991.