Moderator: webmasters
Rio97 wrote:Welkom hier!
Mag je tegenwoordig al op je 16e lessen?
Heb ik toch ergens wat gemist.
TvL wrote:Bedankt voor het welkom Bas! Is de Xantia alweer weg? En dat je nooit meer van de AX afkomt geloof ik graag. Citrofilie is ook niet te verhelpen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Welkom! Mooie foto's gemaakt op de meeting
Wel absurd hoor, dat je met je 16de al mag lessen Leeftijd zou eerder omhoog moeten, dan omlaag. Die jongeren maken al zoveel ongelukken.... Maar goed
grietje wrote: Die jongeren maken al zoveel ongelukken.... Maar goed
Punaxio wrote:TvL wrote:Bedankt voor het welkom Bas! Is de Xantia alweer weg? En dat je nooit meer van de AX afkomt geloof ik graag. Citrofilie is ook niet te verhelpen
Ja de Xantia waar jij nog een prachtige foto van maakte op de A28 is alweer verkocht. Althans, ingeruild op een C4!
grietje wrote:Welkom! Mooie foto's gemaakt op de meeting
Punaxio wrote:grietje wrote:Welkom! Mooie foto's gemaakt op de meeting
Wel absurd hoor, dat je met je 16de al mag lessen Leeftijd zou eerder omhoog moeten, dan omlaag. Die jongeren maken al zoveel ongelukken.... Maar goed
Men hoort alleen "jongeren mogen met 16,5 jaar lessen en op 17e examen halen" maar het gedeelte 'begeleid rijden' hoort men niet en daar wordt niet over nagedacht. Alleen het fenomeen dat jongeren al genoeg ongelukken maken en dat de leeftijd omhoog zou moeten i.p.v. omlaag blijft punt van discussie.
De hoofdreden is dat jongeren het eerste jaar niet alleen in een auto rijden en dat biedt wél voordelen.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Punaxio wrote:grietje wrote:Welkom! Mooie foto's gemaakt op de meeting
Men hoort alleen "jongeren mogen met 16,5 jaar lessen en op 17e examen halen" maar het gedeelte 'begeleid rijden' hoort men niet en daar wordt niet over nagedacht. Alleen het fenomeen dat jongeren al genoeg ongelukken maken en dat de leeftijd omhoog zou moeten i.p.v. omlaag blijft punt van discussie.
De hoofdreden is dat jongeren het eerste jaar niet alleen in een auto rijden en dat biedt wél voordelen.
Maar dat eerste jaar is van 17 tot 18; een jaar waarin ze anders helemaal niet hadden gereden (beter naar mijn mening) waarom is dat dan niet van 18 tot 19? Ik had het overigens niet erg gevonden als ik pas later mn rijbewijs had gehaald. Ik heb ook 2 ongelukken gehad toen ik onder de 24 jaar was en pas daarna reed ik een beetje normaal. Dus voor mij de harde leerweg, maar gelukkig geen letsel of andere betrokkene, dat had anders kunnen zijn....
Maar goed, voor Tjerk is het wel leuk, want autorijden is wel leuk Toch leuker om mét AX op een meeting te verschijnen
Return to Wie is wie/You and your car
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests