Herintroductie Marcooooow

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Herintroductie Marcooooow

Postby Marcooooow » SatOct19, 2013 11:33:38 PM

Hallo allemaal!

Mijn naam is Marco, 19 jaar uit Groningen.
5 jaar geleden heb ik voor 150,- bij een sloperij in de buurt een AX gekocht.
+/- 2 jaar als crossauto gebruikt, zeker 50 liter benzine verbrand, en actief geweest hier op het forum.
Helaas was de auto echt op zijn laatste pootjes, en ik had het verstand toen niet om hem te repareren.
o.a. erg slechte motor, koppeling op laten komen en motor sloeg gelijk weer af, duurde altijd 5 minuten non-stop startten om de motor echt te starten.

In een boze bui met een paar vrienden motor eruit gehaald. (Onwijs veel spijt van)
Dat is ongeveer 3 jaar geleden, en 4 crossautos gekomen en gegaan, de AX ligt hier nog steeds.
Nog steeds ben ik erg gehecht aan mijn AX, hoe vreemd het voor sommigen ook zal klinken.
Een auto die nooit naar behoren heeft gewerkt, nu in de kreukels ligt, maar ik kan er absoluut geen afstand van doen!
Dat is nou echt iets bijzonders aan een auto: Je kunt je er aan hechten.

In die 3 jaar heb ik een opleiding Autotechniek gevolgd van 2 jaar, een half jaar in verschillende garages gewerkt en heel wat ervaring rijker geworden.
1 van de garages was een citroën dealer. Een van de monteurs vertelde me dat een relais geplaatst onder de accu mijn hele probleem had kunnen verhelpen! (Lullig hoor)

Misschien kan ik later nog wat doen met de auto, die blijft wel liggen!

Groeten, Marco
ax:)
Marcooooow
Vlotte starter
Vlotte starter
 
Posts: 25
Joined: TueApr20, 2010 4:57:01 PM
Location: Bellingwolde

Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: YaCy [Bot] and 57 guests

cron