Michaël aka Netheo AX GT, GT VOLCANE, GTI, 1.0 en 1.1

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/1

Postby Netheo » SatOct28, 2017 3:36:12 PM

Deze ochtend een halve ax GT (enkel de koets zonder motor/onderstel) toe gekregen en deze middag een AX 1.1 gaan halen vol GT techniek :). Iemand zin in een projectje :)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/1

Postby citrofenwick » SunOct29, 2017 7:54:11 AM

gaaf! foto's!
GT Carb? ;)
AX-kopen is verslavend.
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

Re: Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/1

Postby Netheo » SunOct29, 2017 9:51:06 AM

citrofenwick wrote:gaaf! foto's!
GT Carb? ;)

de koets is GT carb en de motor ook :D al moet de motor wat opgesmukt worden :D

fotos volgens nog
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Michaël aka Netheo AX GT, GT VOLCANE, GTI, 1.0 en 1.1

Postby Netheo » MonJun27, 2022 5:51:32 PM

Wat is het hier stil geworden zeg.

Het vorig project is alweer de deur uit maar hieronder even een update van hoe de oprit en stalling er nu uitziet :D

Bon, de AX GT blauw waar ik ondertussen al meer dan 10 jaar aan bezig ben, daar ben ik nog altijd aan bezig :roll: . Als dat ding ooit af geraakt, maar dan moet die toch goed rijden hé met al het werk dat daar in zit.

De GT volcane is nog altijd zoals hij vroeger was. Estetisch wordt hij deze winter nog wat opgesmukt zodat hij er terug als nieuw uit ziet, of beter, zodat hij er blijft als nieuw uitzien :lol: .

Wrakje oftewel mijn 1.0 staat op stal, naast de 1.1 die nog van men vader is geweest. Man is vorig jaar overleden maar heb de AX nog niet kunnen wegdoen.

En last but not least heb ik nog een AX GTI gekocht waar niets meer origineel aan zit. Een rode, hier wel bekend op het forum denk ik. Deze ga ik proberen in te voeren en kijken hoe hij rijdt. Volgens de vorige eigenaar zou er 170 PK in zitten. Ik ben benieuwd :wink: .

Foto's volgen nog.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
User avatar
Netheo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1613
Joined: SatMay21, 2005 11:42:45 AM
Location: Ramsdonk Belgie

Re: Michaël aka Netheo AX GT, GT VOLCANE, GTI, 1.0 en 1.1

Postby Rock's » SatJul02, 2022 7:16:09 AM

Het is inderdaad erg stil geworden hier aangezien het verder is gegaan via een whatsapp groep.

Leuk om te lezen dat jij er nog steeds volop in zit en ik ben zeker benieuwd naar de foto's
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
User avatar
Rock's
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7395
Joined: SatJun14, 2003 4:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel

Re: Michaël aka Netheo AX GT, GT VOLCANE, GTI, 1.0 en 1.1

Postby citrofenwick » FriJul22, 2022 12:52:26 PM

Innige deelname mbt je vader. Het kan niet gemakkelijk zijn inderdaad om die AX dan weg te doen :(
Fijn om te horen verder dat je het AX-virus nog steeds te pakken hebt :P Plaats zeker nog eens een fotootje'!
AX-kopen is verslavend.
User avatar
citrofenwick
Total admin
Total admin
 
Posts: 4011
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)

Previous

Return to Wie is wie/You and your car

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests

cron