Moderator: webmasters
Elsje wrote:vandaag m'n kachelradiateur vervangen
hij lekte.
de km.tellerkabel losgehad (een beetje voor de hobby want uiteindelijk was het niet nodig) en gelukkig weer vast ook.
het is gelukt het dashboard ook weer een beetje op zn plaats te krijgen. maar het kachelhuis* zit nog niet goed.
hierdoor zitten de pijpjes van de kachelradiateur niet heel ver door het schutbord (vergenoeg om de koelslangen vast te maken) en ik kan niet alle bevestigingspunten vastmaken. (maar het kachelhuis zit wel vast - ik kan het in ieder geval niet naar de juiste positie sjorren..)
* dat ding met lucht kanalen zodat de warme lucht naar je voeten gaat of naar de voorruit
Elsje wrote:(waarom doet de foto het hier niet en op de vorige pagina wel?)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Elsje wrote:wisten jullie dat vincent sinds heden een telefoon heeft waar ie 2x zo scherpe foto's mee kan maken dan met mijn fototoestel
en hij kan er ook mee bellen
grietje wrote:Zijn alle problemen met je oltimermotorfiets al opgelost of staat ie mooi te wezen tot het weer mooi weer word?
pcrodent wrote:Aaaah Els ook aan de motor! Jaah sorry rond augustus was ik zo druk aan het verhuizen-nieuwe-baan-stressen-vanalles dat ik mijn 2010 goede voornemen "alle wie=wie's lezen" toch niet heb gehaald.
Cool! We kunnen van de zomer zowat een AXclub motormeeting doen (zijn nog zowat allemaal Honda's ook )
Rob GT wrote:Er is pas nog een klusmeeting geweest, dus dat lukt vast wel
Elsje wrote:@rob GT die motor is een beetje wispelturig. doet het de ene keer niet, andere keer wel. beetje frobelen maakt vaak dat ie weer loopt, maar waar het aan ligt weet ik niet. ik dacht eerst dat het aan de contactpuntjes/condensator/daar ergens lag, maar ik neig steeds meer naar Sander's tip: 'vocht'. Nog even vogelen dus. Ik rij er wel mee, maar het is altijd de vraag hoe ver ik kom, niet zo handig als je met meer op een toerritje gaat.
(ik heb het geluk gehad altijd dicht bij huis stil te vallen of dichtbij m'n zwager, ook motormens)
Return to Wie is wie/You and your car
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests