oke dan
het begin is er in ieder geval!
maar om het een beetje echt te maken, toch een verhaaltje - ben nooit veel verder dan de afdeling ?technisch? gekomen dus had nog niet bedacht een ?wie = wie? aan te maken .. maar ja, als je dan in de beekse bergen terecht komt, zo?n beetje door het weekend heen waggelt
en met z?n allen onder een ax ligt dan kan je er niet omheen he
het is eigenlijk allemaal gerben z?n schuld (tanx handjes!
) Hij heeft me aan de ax geholpen: GG-GD-24, 1.1 tge, maart 1993, 185.000 kms- hartstikke mooi wagentje (hoe kan het ook anders) en makelaar blauw.
op zaterdag gekocht. wakker gelegen, misselijk, knoop in m?n maag tot maandagmiddag, want toen was ?ie door de keuring.
dus het rijden kan beginnen! maar ja - het gaat natuurlijk een keer mis - motor oververhit. Vol goede moed motorkap omhoog (na een kwartier zoeken) en voor het eerst in m'n leven zie ik wat er onder zit. HAHA ik wist niet eens waar evt. koelvloeistof in zou moeten - als ik al kon ontdekken of dat uberhaupt nodig zou zijn
.
naar de garage dus.
de week erna sta ik weer langs de kant
en dan is het genoeg : tijd om m'n haar te verven!
dus ipv naar garage wordt het de bibliotheek om een vraagbaak te halen en als je dan toch bezig bent kom je al snel hier terecht.
helaas pindakaas is het veel te snel al weer klaar met m?n bakkie: na een maandje of 10 (?) rijden:
total los door een aanrijding (wel lucratief maar geen leuk grapje)
Het is toen geworden:
73-LR-LR (minstens 3 dezelfde letters - een major aankoop argument) 1.1 image 1995, 100.100 kms en donker rood.
dit is nu weer genoeg voor vandaag - laters!