Moderator: webmasters
2Black wrote:waarom zijn jullie de straat waar jullie wonen nog niet uitgejaagd door de buren? Die moeten doodmoe worden van al die AX-ellende voor de deur!
TvL wrote:Ik vroeg me al af van wie deze AX was, zeker omdat ik op Citromobile eerst een beige TRS met Franse platen zag staan, en een paar uur later een identiek exemplaar met een Nederlands kenteken
TvL wrote:Maar wat een ontzettend gaaf ding Michel! Beige met bruin is zo heerlijk retro
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:[..] die franse kentekenplaten maken het - naar mijn mening- echt helemaal af.
grietje wrote:En hij had best weinig roest he? Voor een 4 deurs?
citrofenwick wrote:Ik weet trouwens al waarom ik op het eerste zicht het kenteken een beetje vreemd vond. Ik heb er vanmorgen eens op gelet, en van quasi alle Franse auto's die nu een kenteken krijgen, heeft het de indeling; 123 ABC XX. Uw combinatie heb ik ook al gezien. Waarschijnlijk waren die combinaties destijds op.
Losroyos wrote:Ow dus niemand wist van deze auto af ik had hem al gegoogled en kwam zo op de persoonlijk pagina van het autotje terrecht.
MBa@NL wrote:grietje wrote:En hij had best weinig roest he? Voor een 4 deurs?
Zoals ik al zei is hij harder als mijn Bleu Olympe 14 TRS. Enigste waar deze last van heeft (en mijn Bleu Olympe aan beide kanten) is dat de wielkuip bij de achterdeur links roest had. Verder een klein gaatje op de dorpel en her en der wat oppervlakte roest achter de skirts (en natuurlijk iets achter de koplamp) maar verder ook niets. Voor een Nederlandse AX 5D met skirts dus héél erg weinig.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rock's wrote::lol: we hebben hem zelfs 1 of 2x verstopt toen er mensen langskwamen bij de hobbyloods aan de 3e Tocht voor een onderdeeltje
Return to Wie is wie/You and your car
Users browsing this forum: No registered users and 104 guests