Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Guido_AXGT wrote:Je wilt het waarschijnlijk niet horen, maar als je bij zo'n keurmeester in de nek gaat staan hijgen en hem gaat vertellen dat je het allemaal wel weet krenk je z'n ego met z'n "30 jaar ervaring" Dan naait ie je gewoon net zoals vandaag is gebeurt.
Het beste is gewoon de auto af te leveren en van een afstandje toekijken en de mensen hun ding laten doen. Dit werkt voor mij het beste...
Afkeuring
Als een auto naar aanleiding van de APK reparaties nodig heeft, wordt deze afgekeurd. De eigenaar krijgt dan twee maanden de tijd om zijn auto te laten repareren. Gedurende deze maanden mag met de auto alleen op de openbare weg worden gereden van het APK-station naar het reparatiebedrijf. Als de auto weer gerepareerd is, wordt deze alsnog goedgekeurd en afgemeld bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW). De reparaties moeten vóór de vervaldatum van de lopende periode worden uitgevoerd. Daarom mag de APK altijd twee maanden eerder plaatsvinden.
wegenverkeerswet 1994
paragraaf 4
Artikel 82
Onverminderd de artikelen 81, 86, vierde lid, en 91, vierde lid, verliest een keuringsbewijs zijn geldigheid:
* a. door afgifte van een vervangend keuringsbewijs;
* b. door het onbevoegd daarin aanbrengen van wijzigingen.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Users browsing this forum: No registered users and 38 guests