Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Pgoddijn wrote:Hm, klinkt niet goedkoop om een gaatje dicht te pluggen... Maar ik weet niet hoeveel dat zou moeten kosten, heb eigenlijk nog nooit een lekke band gehad (gelukkig)...
Johannus wrote:Mastenhose wrote:Hopelijk hebben ze voor dat geld ook de velg weer gebalanceerd?
het lood is niet van de velg afgeweest en ook niet verplaatst, dus ik denk van niet...
Mastenhose wrote:Johannus wrote:Mastenhose wrote:Hopelijk hebben ze voor dat geld ook de velg weer gebalanceerd?
het lood is niet van de velg afgeweest en ook niet verplaatst, dus ik denk van niet...
Had de bandenboer de band en velg gemerkt met een streepje dan toevallig ofzo? (Is ook een beun-manier, maargoed)
Jammer, want nu heb je wel kans op wat onbalans...
Johannus wrote:Mastenhose wrote:Johannus wrote:Mastenhose wrote:Hopelijk hebben ze voor dat geld ook de velg weer gebalanceerd?
het lood is niet van de velg afgeweest en ook niet verplaatst, dus ik denk van niet...
Had de bandenboer de band en velg gemerkt met een streepje dan toevallig ofzo? (Is ook een beun-manier, maargoed)
Jammer, want nu heb je wel kans op wat onbalans...
LOL
ik me maar de hele tijd afvragen waarom hij twee witte strepen op de wang had gezet
want hij had natuurlijk het gat van de spijker op het loopvlak gemarkeerd, maar er stonden inderdaad ook twee strepen op de wang, en ik dacht bij metzelf, wat stom er was toch niks met de wang
nou ja, dat zal dus daarom zijn, eentje zit nu ik zo kijk ook precies bij het loodje en de andere bij het ventiel
Johannus wrote:[..] Band moet namelijk van de velg af, [..]
Return to Wie is wie/You and your car
Users browsing this forum: No registered users and 111 guests