Drake wrote: info...
Bedankt voor de info
Zo te zien zit die sticker er bij mij niet op, dus dan zou ik nog een oudere EPROM hebben?
Verder gisteren de postbode met open armen ontvangen
En toen zat ik helemaal onder de olie
Maar gelukkig had ik al kluskleren aan, want mijn eigen injectiehuis was ook niet meer het schoolvoorbeeld van een schoon injectiehuis.
1.4 injectiehuis:
Blauwe injector uit mijn 1.1, Geel/Groene uit de 1.4, gelukkig het vermoeden ook bevestigd, beiden hadden een ander nummer:
Injectiehuis toen maar even helemaal uit elkaar getrokken om met remreiniger te lijf te gaan:
En het geheel weer ingebouwd in de AX:
Bevindingen, hij lijkt beter te trekken in bepaalde toerengebieden (tussen 2000 en 3000 heb ik het idee), Onder 2000 toeren merk ik weinig verschil, en boven de 3000 lijkt ie wat in te houden. Maar dat lijkt ie eigenlijk al te doen sinds ik het grotere open luchtfilter heb geinstalleerd.
Verder vanmiddag nog ff met Joop klussen, even kijken of de bougies nog goed zijn (zitten er ook al 30.000 plus dat ik niet weet hoe lang ze er al in zaten) misschien even kleppen stellen en misschien ook even bakolie vervangen.
Vanmiddag ook even proberen of ik met dynolicious een 0-100 meting kan doen met het nieuwe injectiesysteem.