Ik krijg heel vaak vanavond dit scherm gepresenteerd. Ook toen ik dit bericht net wou plaatsen.
Wat is er loos?
Moderator: webmasters

Hallo,
Je hebt deze email ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp: "" op AXCLUB.

AlexanderB wrote:ik kreeg zelfs een mailtje metHallo,
Je hebt deze email ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp: "" op AXCLUB.
oftewel het mailsysteem kon de topictitel al niet eens vinden. het ligt dus wel ergens hier gok ik zo.





degene wrote:0chblog.com
i.v.m server side scripting die niet helemaal lekker gaat?
Inmiddels doet het forum het weer gewoon zonder te F5'en (en dat blog ook).




Return to Vragen over Website & Forum
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest