Erg leuk om tegen te komen op Youtube
Link
Link
Zou trouwens een hele goede uitgangspunt kunnen zijn voor een Citroen-reclame voor de chinese markt.
Moderators: Rock's, webmasters
MBa@NL wrote:KLIK
EDIT: zit mij nu af te vragen of dat topic eigenlijk wel "compleet" is... zal eens kijken of ik nog AX gerelateerde VHS tapes heb liggen... mis namelijk een paar Duitse tapes in mijn topic die ik afgelopen jaar heb aangeschaft...
CitroenZetiX wrote:Dus jij bent de "dader" van deze mooie filmpjes.
CitroenZetiX wrote:Als je meer hebt dan is het wel leuk om ons ermee te verrassen. Ik hou hier wel van.
lausteen wrote:Dat eerste filmpje is mooi inderdaad. Ook dat er gezegd wordt 'de Citroën AX is enorm snel!'... Dat was toen al niet zo geloof ik
MBa@NL wrote:CitroenZetiX wrote:Dus jij bent de "dader" van deze mooie filmpjes.
Zo kun je het wel noemen en als je mijn YouTube account bekijkt dan gaat er denk ik al snel een lichtje branden dat ik de "dader" ben.CitroenZetiX wrote:Als je meer hebt dan is het wel leuk om ons ermee te verrassen. Ik hou hier wel van.
Als ik een keer tijd heb dan zal ik er weer eens voor gaan zitten... het is namelijk een behoorlijke takke klus (om het maar even netjes te zeggen)... maar goed, het is voor het goede doel.
lausteen wrote:Dat eerste filmpje is mooi inderdaad. Ook dat er gezegd wordt 'de Citroën AX is enorm snel!'... Dat was toen al niet zo geloof ik
Wheelnut wrote:"Is op de meest moderne manieren tegen roest beschermt." Jaja...
Wheelnut wrote:"Is op de meest moderne manieren tegen roest beschermt." Jaja...
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest