Moderators: Rock's, webmasters
IceByte wrote:Die Dezent 13'' 5 spaaks zijn dezelfde als degene die ik onder mijn AX heb zitten (die op de foto erboven) Op de witte velgen ontbreekt alleen het kapje in het midden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Browny wrote:Overzichtje bestaat al, is ook wat completer:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=8290
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Netheo wrote:
vind ik persoonlijk de mooiste onder een gecleande AX
Losroyos wrote:om daar nou +1000 euro voor neer te leggen word me beetje te gek.
Losroyos wrote:om daar nou +1000 euro voor neer te leggen word me beetje te gek.
*Schmidt Revolution-velgen met Radinox-Techniek :
Daarbij bestaat de buitenste velg-rand,uit een speciaal hoogwaardig metaal, het zo genoemde Radinox.
Radinox is een extreem hart en licht Edelstaal.
Deze buitenranden in Radinox geven veel meer glans,
als een vergelijkbare aluminium rand.
Losroyos wrote:Dan nog, Loopt over 5 jaar de motor in de soep, zijn er tegen die tijd bijna geen auto's met driegaats velgen meer, zit ik met 4 velgens die me bijv 1400 euro gekost hebben.
Dan moet je ze verplicht aan de muur hangen als schilderij. zulke dure kunst zal ik nooit halen
Losroyos wrote:Dan moet ik nog meer inversteren:P Of ik koop 25 axjes want stel ik rij er een tegen eenboomNee ik ga zoeken naar verbreed staal
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest