Moderators: Rock's, webmasters
-Henry- wrote:Niemand ooit in een smart roadster gereden?
anders; wat vind je er van? Zou jij er wel een willen (naast je AX )?
kevin.broke wrote:Als je wil stoeien moet je een Suzuki Cappucino nemen. Blokjes zijn prima te tunen, heb er één gereden met 110 pk en zonder topsnelheidbegrenzer. Het feit dat ik 'm op droog wegdek tot 2x toe achterstevoren wist te krijgen zonder dat dat de bedoeling was zegt best wel genoeg over het weggedrag en de mate van uitnodigen tot trappen Is overigens wel duur om 'm linksgestuurd te krijgen.
De Daihatsu Copen is de iets "mildere" variant, gaat minder hard door een bocht maar kan ook minder terugbijten, en is wat minder snel met optrekken.
Laatste "stem" voor de Cappucino: Opgevoerd willen ze best > 10KRPM draaien
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
citroenAleX wrote:een smart roadster is misschien heel leuk om bochten mee te nemen, maar niet zo snel.
misschien is een lotus elise wel wat.
de elise is lichter, heeft meer vermogen, daar door stukken sneller en de goedkoopste links sturende elise is ongeveer net zo duur als de duurste smart roadster.
pcrodent wrote:tweeën! Toen kwam de Smart ForFour: net zo groot als een AX, ongeveer dezelfde functionaliteit als een AX, maar ongeveer 20 keer zo duur!
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests