Japanners kunnen het ook

Moderators: Rock's, webmasters

Postby kevin.broke » ThuSep01, 2005 10:55:50 AM

valt idd echt niet op.. nu je het zegt, het is idd volgens mij ook een NFS weg..
kevin.broke
AX Spaster Mammer
 
Posts: 10133
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Postby FoxHunter » ThuSep01, 2005 11:05:33 AM

Als je een momente heb, bouw ik ff een GTI na, en ga ik daar ook ff jumpen met een screen ervan :lol:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
User avatar
FoxHunter
AX Master
AX Master
 
Posts: 1587
Joined: SunApr11, 2004 11:26:47 AM
Location: Nieuwegein

Postby kevin.broke » ThuSep01, 2005 11:05:45 AM

Perconte wrote:Helaas een 4-age blok past niet in een starlet. Jah past wel maar dan moet je zelf motersteunen gaan maken en speciale assen. Het word veel in curacao gedaan op p6'jes die hebben achterwiel aandrijving en worden daar voor de drag dan gebruikt. Maar dan wel de 4-agte :P


een 4AGE past dus wel, maar je moet er wat meer voor doen.. is hetzelfde als bij een Corsa 2.0 16V. moet je ook motorsteuntjes maken en aandrijfasjes doorslijpen + opnieuw lassen (met een dikke bus eromheen ter versteviging).

zo heb ik laatst een nieuwe motorsteun gemaakt voor de Corsa van een maat van me... AND PROUD OF IT :D

Het mooie aan de Toyota is dat verder alles vrijwel op dezelfde plek zit, iig op het zicht.. bij een Corsa moet je meer aanpassen..
kevin.broke
AX Spaster Mammer
 
Posts: 10133
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Postby Perconte » ThuSep01, 2005 12:27:05 PM

Tsjah er worden gekke dingen gedaan met toyota's dat weet ik wel en 200+ pks is geen uitzondering :)
Heey het is dat wel een 106 maar er zit hetzelfde hartje in hoor.
Perconte
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 219
Joined: TueFeb08, 2005 9:44:27 AM
Location: Nieuw Vennep

Postby Popmart » ThuSep01, 2005 3:04:58 PM

FoxHunter wrote:
Popmart wrote:
FoxHunter wrote:Lijkt wel need for speed :lol:


Dat was ook mijn eerste gedachte :D


Sterker nog, de weg is van need for speed, als ik het niet mis heb van Hot Puruit 2


Hot Pursuit 2 was deel 4 toch? Het is volgens mij die weg waar de politie in landrovers rijdt.

En om ff verder te gaan over NFS4; je had daar add-on wagens. Zo had ik 4 BX-en, SM, en 2 Visa's in het keuzemenu staan :P
User avatar
Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2262
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken

Postby FoxHunter » ThuSep01, 2005 3:17:51 PM

NFS 3 bedoelde ik, hot pursuit. Maar ik heb een AX GT erin geplaatst, en een BX maar mijn systeem draait het op een of andere manier niet. BX wel te zien, de AX zie ik niet eens in het spel
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
User avatar
FoxHunter
AX Master
AX Master
 
Posts: 1587
Joined: SunApr11, 2004 11:26:47 AM
Location: Nieuwegein

Postby jeffrey van dal » SunOct23, 2005 6:35:55 PM

q01z wrote:2 voor mij duidelijke redenen;

1- de auto heeft een schaduw naar links, dan moet de zon rechtsbovenin staan, dat kan, maar waarom hebben de bomen dan geen schaduw? bovendien is de schaduw te donker

2- euhm, hoe verdomd hard denk je te moeten gaan en wat voor lijpe hobbel moet er wel niet in zitten om zo los te komen? em te zien aan de weg is het maar een vrij ligte glooing, dus tenzij de weg omhoog super stijl was is het vrijwel onmogelijk om zo los te komen en dan zover te springen, want hij zit hier wel op een metertje of 15a20 he?

pwhja en 3.. kijk es naar de wielen, hoe hangen jou wielen als hij niet op de grond staat? deze wielen zitten nog steeds in de wielkasten


mjah, zoals ik al zei: het maakt m niet minder leuk :D


hey wil niej lullig doen maar t ken wel echt zijn.
als je mijn swift optakeld blijven ook in de wielkasten zitten.
dus:P
majaa
User avatar
jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 578
Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
Location: vlijmen

Postby FoxHunter » MonOct24, 2005 1:11:13 AM

hey vreemd, kijk eens goed aan de rechterkant? Zie ik daar een hand??? Parcours lijkt wel verdomd op NFS!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
User avatar
FoxHunter
AX Master
AX Master
 
Posts: 1587
Joined: SunApr11, 2004 11:26:47 AM
Location: Nieuwegein

Postby Sander GXI » SatNov05, 2005 4:03:58 PM

kakanox wrote:
Perconte wrote:Helaas een 4-age blok past niet in een starlet. Jah past wel maar dan moet je zelf motersteunen gaan maken en speciale assen. Het word veel in curacao gedaan op p6'jes die hebben achterwiel aandrijving en worden daar voor de drag dan gebruikt. Maar dan wel de 4-agte :P


een 4AGE past dus wel, maar je moet er wat meer voor doen.. is hetzelfde als bij een Corsa 2.0 16V. moet je ook motorsteuntjes maken en aandrijfasjes doorslijpen + opnieuw lassen (met een dikke bus eromheen ter versteviging).

zo heb ik laatst een nieuwe motorsteun gemaakt voor de Corsa van een maat van me... AND PROUD OF IT :D

Het mooie aan de Toyota is dat verder alles vrijwel op dezelfde plek zit, iig op het zicht.. bij een Corsa moet je meer aanpassen..



Dat 4a ge block of wel de 1.6 20v gaat denk net niet lukken in een starlet.
heeft net teweinig ruimte.Maar bij de corolla E10 zelf geen probleem.Er rijden er wat rond.Leuke blokjes zijn het.je bent alleen als je er een besteld 2e hands rond de 1400 a 2000 ? kwijt maar de daar krijg je wel weer wat voor terug een 4age zilvertop is 160 pk en een Blacktop 165.Maar als je de boel toch wil aan passen pas je gewoon even door.Dan haal je een 4agze blok.Een turbo blokje met 175pk.maar als ik geld had ging ik toch voor een blacktop voor me corolla.dat bespaard geld en tijd.En met wat aan pasingen kwa computer en dergelijke.krijg al snel nog meer pk's er uit.en van een 4agte heb ik nog niet gehoord is denk zelf ver zonnen of zo :?
het is allemaal nix zonder een ax.
Lol

Ooit wel eens een kapotte corolla langs de weg gezien.
Het is een valstrik.
User avatar
Sander GXI
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
 
Posts: 46
Joined: SatJul30, 2005 5:16:25 PM
Location: giessenburg

Postby Drake » SatNov05, 2005 5:27:44 PM

Sander GTI wrote:
Dat 4a ge block of wel de 1.6 20v gaat denk net niet lukken in een starlet.
heeft net teweinig ruimte.



stond laatst op marktplaats een starlet p7 met een mr2 aw11 blok,
en zolang ik weet is dat een 4age, of de 20v versie moet echt anders zijn, maar mij is geleerd dat alle onderblokken ongeveer hetzelfde zijn.
User avatar
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6247
Joined: MonApr25, 2005 12:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Previous

Return to Andere merken

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron