Met me nieuwe stage rijd ik natuurlijk nu best wel veel autotjes, leuk leuk
Een kleine opsomming... zal met de kleintjes beginnen
- Kia Picanto, basis model (leen auto)
Ontzettend traag, zit positie is niet fijn. Ze hebben een MPV achtige zit willen creeeren maar daardoor zat ik al met de knieeen tegen de stuurkolom. Als ik verder er vanaf ga kom ik niet meer bij de koppeling.
Vering is wel aardig, stuur gedrag een beetje ongevoelig. Zicht is wel prima, parkeren makkelijk.
- Kia Rio, basis model (leen auto)
Zit positie is fijn, stoelen 'wel aardig' . Trekt aardig vlot, maar stuur is ietwat ongevoelig. Redelijk zicht rondom. Ik vind hem zn prijs wel waard
- Renault Megane, basis model (leen auto)
Fijne auto. Fijn stuur sowieso, overzichtelijk dash. Redelijk traag maar je komt wel mee. Stoelen lekker, zicht ook niet slecht. Technisch wat minder, 1 jr oud, accu constant leeg, lampen al stuk enzo.
- Nissan Micra (schade auto)
Niet bijzonder, ook niet voor t geld eigenlijk
ok hij ziet er grappig uit maja t rijd niet echt bijzonder. Liever een Aygo....
- Toyota Aygo (schade auto)
klein maar fijn vind ik wel toepasselijk. Het is dan een goeikoopje maar opzich rijd het ding lekker pittig (in de stad) stuurt fijn enzo. Vond het wel een leuk bakkie, zn geld wel waard.
- BMW X5 automaat (schade auto)
Tja, what can I say? Ik vond het een waardeloze auto *schaam*
maar ik hou dan ook niet van automaat, achter diff pakte vaag op, gaspedaal reageerde k*t. Blegh-auto, als ze me nu vragen die X5 weer te brengen zeg ik 'mag ik de bus rijden'
- Alfa Romeo GT, diesel (schade auto)
waaaaaaauuuwwww!!!! Die wil ik ook
die stoelen, die auto, alles, damn, wauw. Je hebt geen zicht, maar boeiend, iedereen kijkt toch naar jou. Athans zo voel je je in die auto. Ding heeft motorschade maar liep nog geweldig. Brute auto. Niet extreem snel, niet extreem opvallend maar gewoon gaaf.
-Chrysler 300C touring, de 5,7 liter V8, automaat (schade auto)
eigenaar rijd er na 2 weken al enorme schade mee, kon de PK's niet aan. Anyways, 4 alarmen, maar fair enough, hij rijd niet slecht. Zeer goede stoelen, houten stuur vind ik wat minder, maar alles was wel gaaf afgewerkt. Met een teentje gas ben je al sneller als alles om je heen, wil niet weten wat het ding doet als je plankt. Niet mijn auto, maar het had wel wat
verders voor t eerst in mijn leven in 2 grote (verlengde) bestelbussen gereden, slopels. Ff wennen, niet naar achter kijken
Maja, zo leren we weer wat nieuws