Aangeboden: AX First 1.1i 1992 (VERKOCHT)

Alles wat je kan verkopen met betrekking tot de AX. Gasten kunnen hun AX zaken hier verkopen, je hoeft in dit topic dus niet te registreren. GEEN Links naar marktplaats ed. Vraagprijs/richtprijs verplicht! (dus wat wil je er minimaal voor hebben)

Moderators: Rock's, Browny, webmasters

Aangeboden: AX First 1.1i 1992 (VERKOCHT)

Postby Catharina » SunMar03, 2019 3:35:35 PM

Met pijn in mijn hart heb ik besloten om afscheid te nemen van mijn Citroën AX First 1.1i uit 1992 (in de kleur Furio rouge) met vier versnellingen, uitgerust met een glazen dak (OEM) en onlangs voorzien van nieuwe (originele Citroën) koplampen. De auto is technisch en motorisch in orde (APK gekeurd tot en met oktober 2019) en altijd goed onderhouden. Deze AX verkeert in originele staat. De motor loopt goed en heeft geen lekkage (is volledig ‘droog’) en de kachelventilator werkt op drie standen. Kilometerstand: 132.000.

De carrosserie is in minder goede conditie: onder het linker achterraam zitten gaten en ook in de wielkasten achter en voor zitten rotte plekken. In de bijna 25 jaar dat hij in mijn bezit is (ik heb de auto als tweede eigenaar gekocht toen die ruim twee jaar oud was) heb ik er veel plezier aan beleefd, voor woon- werkverkeer, maar ook op langere vakantieritten naar het buitenland. Daarom zou ik het fijn vinden als hij een goede bestemming zou vinden bij een liefhebber.

Vraagprijs: € 500,-

NB: aangeboden auto staat niet op de foto, kleur en model zijn wel vergelijkbaar.
Bij serieuze interesse zijn foto's van de aangeboden AX op verzoek na te sturen via de mail.

Image
Last edited by Catharina on MonApr15, 2019 8:22:02 PM, edited 2 times in total.
Catharina
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

Re: Aangeboden: AX First 1.1i 1992

Postby willempie » FriApr05, 2019 3:38:55 PM

In welke regio staat de ax te koop?
If it ain't broken don't fix it!
willempie
Vlotte starter
Vlotte starter

Re: Aangeboden: AX First 1.1i 1992

Postby Catharina » FriApr05, 2019 4:44:58 PM