Loop of sloop rode AX 1.1 TGE voorschade

Alles wat je kan verkopen met betrekking tot de AX. Gasten kunnen hun AX zaken hier verkopen, je hoeft in dit topic dus niet te registreren. GEEN Links naar marktplaats ed. Vraagprijs/richtprijs verplicht! (dus wat wil je er minimaal voor hebben)

Moderators: Rock's, Browny, webmasters

Loop of sloop rode AX 1.1 TGE voorschade

Postby Mart » WedJan08, 2020 12:27:57 PM

Hallo is er iemand geïnteresseerd in mijn rode Citroen AX 1.1 TGE injection. Ik heb de auto een paar jaar geleden gekocht met 58.000 km op de teller en heb er zo'n 50.000 km lang met veel plezier in gereden.
Helaas kwam ik een paaltje tegen en is e voorzijde beschadigd. Bumper gescheurd en de rechterkoplamp gesneuveld. Ook het ruitensproeier reservoir is gescheurd.
Het interieur is zeer netjes en in ee leuke kleur (vind ik zelf).
Ik heb een andere AX op de kop getikt en deze gaat dus weg naar de sloop of naar iemand voor onderdelen of om op te knappen.
Ik laat hem nog een dikke week voor de deur staan, dan breng ik hem naar de sloop. De auto rijdt en loopt nog. APK 29/1/2020
Bij interesse even een pm sturen. Richtprijs €200,-, maar daar komen we vast wel uit.
De auto staat in Ouddorp Zuid-Holland

Ik heb de auto ook op autoscout24 gezet. https://www.autoscout24.nl/aanbod/citro ... ?cldtidx=1

IMG_6724.jpeg
Mart
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

Re: Loop of sloop rode AX 1.1 TGE voorschade

Postby Mart » MonJan13, 2020 3:45:43 PM

De Ax is verkocht.....
Kan een slotje op
Mart
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

Return to Aangeboden - vraagprijs verplicht! -