Witte ax type 2 met GT carb motor

Alles wat je kan verkopen met betrekking tot de AX. Gasten kunnen hun AX zaken hier verkopen, je hoeft in dit topic dus niet te registreren. GEEN Links naar marktplaats ed. Vraagprijs/richtprijs verplicht! (dus wat wil je er minimaal voor hebben)

Moderators: Rock's, Browny, webmasters

Witte ax type 2 met GT carb motor

Postby Netheo » MonAug24, 2020 8:29:20 PM

Ik had deze in der tijd gekocht voor een project. Staat ondertussen al twee jaar stil, geen tijd meer dus mag de deur uit.

Heeft Belgische papieren, is op papier een 1.1 Hit maar er zit een GT carb motor in. Kas heeft 200000 KM en is nog vrij goed. Motor kmstand is onbekend. Hij rijdt goed maar heeft wat carterdruk, carburateur staat iets te rijk, inlaat traject ontbreekt en kmtellerkabel moet nog aangesloten worden. Verder is de kas compleet op de antenne en de rechter plastiek langs de binnenkant van de dorpel na.

Remmerij is compleet nieuwe, zowel vooraan als achteraan, zit enkel wat vliegroest op door zo lang stil te staan.

Vraagprijs is 425 euro.

Foto's op aanvraag

Eventueel blote GT carb carrosserie met Nederlandse papieren bij voor een zakcentje meer
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Netheo
AX Master
AX Master

Re: Witte ax type 2 met GT carb motor

Postby Netheo » ThuAug27, 2020 6:23:25 PM

Mag een slotje op, is verkocht
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Netheo
AX Master
AX Master

Return to Aangeboden - vraagprijs verplicht! -