Moderator: webmasters
Rio97 wrote:raoel wrote:Vorige week een type 1 GTi tellerkabel afgehaald... [...] "Dat is de laatste in Nederland"
Jij ook al?!
Mij was dat anderhalve maand geleden ook al beloofd
AlexanderB wrote:mijn collega vind mn AX geweldig.. dus niet iedereen denkt dat het kleine, trage, lelijke rammelhokken zijn..
Rio97 wrote:Wat ook altijd erg leuk is om tijdens de lunchpauze, bij een discussie over auto's en bijtelling, op te merken wat ik aan wegenbelasting betaal voor mijn AX.
"45 euro.
- Dat is dan zeker per maand?
- Nee, per kwartaal"
Dan zie je de monden echt openvallen.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rio97 wrote:Wat ook altijd erg leuk is om tijdens de lunchpauze, bij een discussie over auto's en bijtelling, op te merken wat ik aan wegenbelasting betaal voor mijn AX.
"45 euro.
- Dat is dan zeker per maand?
- Nee, per kwartaal"
Dan zie je de monden echt openvallen.
raoel wrote:Op zich wel begrijpelijk: dat zijn allemaal onderdelen die nooit kapot gaan (of heel makkelijk te vervangen zijn, of je vindt ze wel 1000x op de sloop voor helemaal niks).
Het is logisch dat dat soort onderdelen zo zelden verkocht worden dat het niet de moeite waard is daar magazijnruimte e.d. voor in te richten...
AlexanderB wrote:die zijn hier in t westen van t land nogal uit de mode, helaas
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest