Verwijdering bespreking

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Verwijdering bespreking

Postby the.roadrunner » ThuJun16, 2011 10:15:11 AM

Kan de bespreking "Wheelspacers" onder "Technisch" verwijderd worden ?
Ik zie dat deze bespreking voor iedereen zichtbaar is op internet.
Blijkbaar is de "AX club" niet voorbehouden aan leden. Waarom dan een club ?
User avatar
the.roadrunner
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 71
Joined: SatJul17, 2010 5:42:04 PM
Location: België - West-Vlaanderen

Re: Verwijdering berspreking

Postby Bas_S » ThuJun16, 2011 11:19:29 AM

Is dat een probleem dan?
Altijd meer PK's dan jou!
User avatar
Bas_S
AX Master
AX Master
 
Posts: 1854
Joined: TueMar28, 2006 7:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Re: Verwijdering berspreking

Postby cedderzz » ThuJun16, 2011 11:22:33 AM

Bas_S wrote:Is dat een probleem dan?



dat zal wel anders zou hij t niet in een topic openen ;)

(maar snap ook niet waarom)
DuFF: "ceddric de kroonsteen-piraat."

Image Image
User avatar
cedderzz
Kroonsteenpiraat
Kroonsteenpiraat
 
Posts: 878
Joined: WedOct14, 2009 5:06:14 PM
Location: Middelburg (Zeeland)

Re: Verwijdering berspreking

Postby Henk Bats » ThuJun16, 2011 11:42:53 AM

the.roadrunner wrote:Kan de bespreking "Wheelspacers" onder "Technisch" verwijderd worden ?
Ik zie dat deze bespreking voor iedereen zichtbaar is op internet.
Blijkbaar is de "AX club" niet voorbehouden aan leden. Waarom dan een club ?



Als je wil dat iets niet bekend wordt wat je opschrijft moet je de rest van je leven nooit meer een PC of iets dergelijks aanzetten.

Het beste is dan ook om stil in een hoekje te gaan zitten en wachten tot je leven voorbij is.

Of wat mogelijk slimmer is eerst eens bedenken wat je de wijde wereld in gaat sturen, en zeker teksten in size=150 en color=red vermijden.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
User avatar
Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
 
Posts: 4133
Joined: SatOct09, 2004 3:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Verwijdering berspreking

Postby Johannus » ThuJun16, 2011 11:46:24 AM

waarom zou dat geheim moeten zijn dan? is toch juist handig als andere mensen er ook wat aan hebben...
Image Image
User avatar
Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2508
Joined: SunJun07, 2009 4:24:50 PM
Location: Eindhoven

Postby AXClub » ThuJun16, 2011 12:02:09 PM

Iedereen mag zien hoe interessant en gezellig het hier is.
En wie wil delen in de feestvreugde kan zich aanmelden.

Mooi systeem toch? :)
User avatar
AXClub
Total admin
Total admin
 
Posts: 538
Joined: SatJun07, 2003 2:04:50 PM

Re: Verwijdering berspreking

Postby Losroyos » ThuJun16, 2011 12:13:32 PM

Ja dat is het mooie van de axclub, iedereen mag zijn haar info geven, en gebruiken wat de andere al uitgevonden hebben. Waarom zou dat niet zichtbaar mogen zijn voor iedereen?
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re:

Postby Drake » ThuJun16, 2011 12:57:35 PM

AXClub wrote:Iedereen mag zien hoe interessant en gezellig het hier is.
En wie wil delen in de feestvreugde kan zich aanmelden.

Mooi systeem toch? :)


Dat dus, en tegenwoordig is gelukkig steeds meer "open source" zoals het ook hoort :)
User avatar
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6247
Joined: MonApr25, 2005 12:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Re: Verwijdering berspreking

Postby the.roadrunner » ThuJun16, 2011 1:01:56 PM

'k heb het maar beleefd gevraagd hé...
als het niet kan, o.k. dan, maar...
- ik ben niet voor massagedoe.
- en als het niet kan, kan ik ook niet spontaan zijn.
- ben 62 jaar, heb al een beetje ervaring en leer nog elk dag bij.
User avatar
the.roadrunner
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 71
Joined: SatJul17, 2010 5:42:04 PM
Location: België - West-Vlaanderen

Re: Verwijdering berspreking

Postby Drake » ThuJun16, 2011 1:05:46 PM

Fijn, dan mag je vandaag leren dat we er voor elkaar zijn om elkaar te helpen zowel met fysieke als niet fysieke hulp in de zin van informatie. Waarom gesloten zijn als je open kunt zijn?

Wellicht is het eens slim om je anders in te lezen van de conseqenties van het plaatsen van informatie op internet en dat je niet altijd kunt eisen wat men wilt.

Is het vreemd dat ik hier lichtelijk boos om word?
User avatar
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 6247
Joined: MonApr25, 2005 12:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Re: Verwijdering berspreking

Postby Pgoddijn » ThuJun16, 2011 1:32:26 PM

the.roadrunner wrote: - ik ben niet voor massagedoe.

Prima, maar dan ben je hier niet helemaal handig bezig: wel vragen stellen (en antwoord krijgen) maar niet willen dat andere mensen het te zien krijgen. Ik geef liever één keer een antwoord aan iedereen dan iedereen stuk voor stuk te woord te staan...
Verder dient men op de hoogte te zijn van de algemene voorwaarden alvorens men zich hier aanmeldt. En niet om het een of ander, maar was je hier ook terecht gekomen als je ons niet via Google of een dergelijke zoekmachine had gevonden?

- en als het niet kan, kan ik ook niet spontaan zijn.

Dat is aan jezelf, maar spontaniteit komt niet uit een ander maar uit jezelf ;-). Als levensgenieter dien je dat wel te weten.

- ben 62 jaar, heb al een beetje ervaring en leer nog elk dag bij.

Wat wil je daarmee zeggen? Dat je geleerd zou hebben dat dit soort openheid juist verkeerd zou zijn?

De enige reden die ik kan verzinnen dat je die bespreking zou willen laten verwijderen is omdat je bang zou zijn dat de Belgische overheid op zoek is op fora en kijkt of je wel legaal of niet bezig bent...
Als ze al zoveel tijd over zouden hebben, dan denk ik dat ze je liever in de gaten houden middels Facebook, Twitter of dergelijke online media.

Maak je niet druk, onze andere zuiderburen hebben volgens mij nog nooit een boete in de bus gehad of politie op bezoek gekregen naar aanleiding van een post over verlagingsveren of dergelijke (in België illegale) praktijken.
Image
User avatar
Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2579
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Re: Verwijdering berspreking

Postby the.roadrunner » ThuJun16, 2011 5:23:51 PM

Hier mag een slotje op.
User avatar
the.roadrunner
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 71
Joined: SatJul17, 2010 5:42:04 PM
Location: België - West-Vlaanderen

Tijdelijk voor merge

Postby AlexanderB » ThuJun16, 2011 5:37:42 PM

waarom ineens zo paranoïde? spacers hebben gewoon een legitiem nut, namelijk het corrigeren van de ET waarde van aftermarket velgen om binnen de aanbevolen waardes te komen. verder kunnen ze benut worden om, wanneer een bredere bandenmaat is gemonteerd, aanlopen tegen het chassis of ophangingsonderdelen te voorkomen. een 3e nut is het gemakkelijk beinvloeden van sommige aspecten van het rijgedrag van een racewagen, zonder de hele wielophanging uit elkaar te hoeven halen (dingen als over/onderstuur, zelfcentrering, bumpsteer, en noem nog maar 10 dingen)

spacers zijn niet per defenitie illegaal, ook niet in belgie.

dan verder inderdaad de waarschuwing: zie bovenstaande punten, spacers beinvloeden het rijgedrag van de auto. enkele milimeters niet noemenswaardig, hele brede wel. dat is de enige reden waarom ze niet aanbevolen worden, mensen die excessief gebruik maken van spacers en zo gevaarlijke situaties creeren. hier totaal niet aan de orde.

kortom: je stelt een legitieme vraag, hier komt een volledig en compleet antwoord op, en nu schiet je in de stress? 1: je overwoog alleen iets, je geeft niet toe dat je iets doet of gaat doen, 2: je overreageert nogal, het is niet alsof je auto vantevoren opgezocht word voor de APK om te zien of er op internet iets vermeld word dat afkeur zou kunnen zijn, en ze gaan je auto ook niet op de most-wanted-list zetten om je langs de weg te bekeuren voor het hebben van spacers.. niet als je wielen gewoon onder de auto blijven en dr niet op magische wijze ineens 15cm naast steken.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Verwijdering berspreking

Postby pcrodent » ThuJun16, 2011 6:08:17 PM

Drake wrote:Waarom gesloten zijn als je open kunt zijn?


Daar zijn zoveel redenen voor te bedenken dat ik alleen maar "oei" kan zeggen op deze vraag. Of je het goede/geldige redenen vindt is een ander verhaal.

Oei :(

Is het vreemd dat ik hier lichtelijk boos om word?


Ik vind het wel een beetje vreemd. the.roadrunner begeeft zich duidelijk op vreemd terrein (zegt dit ook) en heeft meer aan begrip en uitleg dan aan een discussie over wat wel en niet openbaar moet zijn, wat zijn instelling zou moeten zijn, etc.

Die uitleg veronderstel ik gegeven en/of aangekomen, gezien het verzoek om een slotje. Ik sluit dit topic op verzoek van topicstarter, en hoop dat een en ander hem er niet van weerhoudt in de toekomst te berichten te plaatsen.
Kijk uit, een Cactussssss
User avatar
pcrodent
Moderator
Moderator
 
Posts: 5117
Joined: SatJun26, 2004 4:53:29 PM


Return to Algemeen/General

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests