Moderator: webmasters
AlexanderB wrote: zal zo ff fotoshoppen hoe dat dr uit zou zien.
Wheelnut wrote:Of je werkt het netjes af als een Panel Van...
Holländer wrote:tjsa... optimaal is het niet met een aanhanger zie ik wel... ook hier hangen nog best wat regeltjes aan, en echt strak kun je het zo nooit maken. De achterkant van de auto (het dak) loopt immers iets naar beneden. De aanhanger komt hier dan te hoog op aan te sluiten, enzovoorts...
Holländer wrote:Ik ga eerst mijn aanhanger afmaken, daarna zal ik eens naar de RDW bellen of langsgaan om te zien wat zij ervan zeggen.
Holländer wrote:haha ik denk niet dat ik deze aanhanger kan gebruiken voor het Loadrunner/Tissier project. Bovendien leek het mij zo leuk om deze aanhanger áchter de Loadrunner/Tissier te hangen... 3 axjes als 1 voertuigcombinatie, das toch Kick!
(en iedereen vraagt zich af waar alle axjes blijven)
Wheelnut wrote:Ik denk toch dat het het simpelste is om er gewoon één geheel van te maken, en dit fatsoenlijk stevig te maken.
Da's wel zo veilig denk ik. En waarschijnlijk het makkelijkste. En als de RDW hem niet op kenteken wil zetten, kun je altijd nog via de Engelse SVA gaan.
Kosten heb je toch, omdat je zowel het onderstel als het koetswerk gaat veranderen. Dan krijg je weggedrag tests in Lelystad.
Met het weggedrag zal het waarschijnlijk wel snor zitten, zes remmen voor pak 'm beet 1000kg, maar hoe zit het dan met de uitstoot in zo'n geval?
Even daar gelaten hoe je het probleem van uitlaatpijplengte i.v.m. wagenlengte gaat oplossen...
Moet de auto dan voldoen aan de eisen voor een auto van het bouwjaar van de hoofdauto?
Of moet de auto voldoen aan de eisen van een nieuwe auto, omdat je de dragende constructie dusdanig veranderd hebt dat je van een nieuwe auto kunt spreken?
Holländer wrote: Of je laat de uitlaat aan de zijkant weglopen (zoals bij bestelbusjes).
Holländer wrote:Het idee is zeker leuk, maar het kost zoveel tijd en geld om dit te realiseren!
Daarnaast heb je echt een grote garage nodig, en heel veel goed gereedschap om 'm weglegaal te maken
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest