Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?

Postby grietje » WedNov21, 2012 6:56:36 PM

Wheelnut wrote:Toch denk ik dat MBO-3 examens een beetje te veel zijn voor een weekendje...

Ja, absoluut. Ik heb het ook niet over een weekendje :) Maar dat staat buiten clubmeetings.

Voor een andere club heb ik iig al een definitieve afspraak. Dus die 'proefmeeting' gaat in ieder geval door. Voor de AXclub kan er natuurlijk ook nog steeds een proefmeeting komen! Wellicht een soort frikandellen meet?

Laat ff weten wat je er voor over zou hebben en wat je zou willen gebruiken (brug, lucht, ander speciaal gereedschap/voorzieningen, of alleen warme binnenruimte etc)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?

Postby Jurjenz » TueJan08, 2013 6:35:44 PM

Hallo Romy,

klinkt zeker als een leuk en goed initiatief! Heb je al een idee over de (mogelijke) locatie en datum? 20-30 euro zou ik een schappelijke prijs vinden als je met je eigen auto komt om aan te sleutelen. Mensen die komen helpen hoeven minder te betalen lijkt me? Het is wel belangrijk om de voorwaarden goed helder te hebben en als het een DHZ-garage betreft ga ik er vanuit dat dit al geregeld is.

Groet,
Jurjen
Image
User avatar
Jurjenz
AX Master
AX Master
 
Posts: 1011
Joined: TueAug21, 2012 11:10:58 AM
Location: Groningen

Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?

Postby grietje » MonJan14, 2013 6:44:45 PM

Jurjen (en mee lezers)

Locatie staat vast, athans, ik werk mee aan het oldtimershotel Soest. Onze eerste meeting is geweest (smartforum) en was een GROOT succes. Iedereen was zo enthausiast dat de volgende 2 data al meteen volgeboekt waren :D

Het kan voor de AXclub ook nog steeds maar animo hier is erg laag :(
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=
User avatar
grietje
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 7100
Joined: ThuOct14, 2004 7:15:38 PM

Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?

Postby Jurjenz » MonJan14, 2013 10:06:53 PM

Hmm, animo is wel cruciaal natuurlijk.. Hoe verhoudt de animo hier ten opzichte van de Smart bijeenkomst? Kun je over die bijeenkomst nog wat meer vertellen? Hoeveel mensen waren er, was er een bepaald programma, hoeveel auto's etc. Misschien dat het hier eerst nog wat meer moet gaan 'leven'? (ik denk hardop!) Ik ben zeker geïnteresseerd! :D
Image
User avatar
Jurjenz
AX Master
AX Master
 
Posts: 1011
Joined: TueAug21, 2012 11:10:58 AM
Location: Groningen

Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?

Postby TvL » TueJan15, 2013 7:46:57 PM

grietje wrote:Locatie staat vast, athans, ik werk mee aan het oldtimershotel Soest.


Da's voor mij wel heel erg dichtbij :wink: Alleen staan hier geen grote klussen (waarbij een brug en een overdekte/verwarmde ruimte interessant is) op de planning... Maar ik houd het in gedachten! En als er een sleutelmeeting komt wil ik zeker komen kijken en een beetje meehelpen. Moet wel zeggen dat mijn technische kennis erg beperkt is, maar van zo'n meeting leer je natuurlijk ook weer van alles.
Mijn wie=wie

Image

Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
User avatar
TvL
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 732
Joined: TueDec13, 2011 8:10:41 PM
Location: Hilversum

Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?

Postby Losroyos » WedJan16, 2013 10:14:19 AM

En anders niet een idee om het samen met de smart club dat te doen? Of een andere citroen forum?
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Previous

Return to Algemeen/General

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests

cron