Moderator: webmasters
Wheelnut wrote:Wat er "mis" is met het lijstje:
-heel veel 1.4-tjes, ik ben nog niet klaar met het zoeken naar een 1.6, en 1.4's staan in Nederland ook voldoende.
-spuuglelijke tuningdelen zoals koplampen en bumpers. Ik wil originele bumpers, originele lichtunits, en als het even kan ook originele velgen.
-vér boven de €2000,- in aanschafkosten, en daar zouden de import- en vervoerskosten nog bovenop komen. Ik wil eigenlijk niet meer dan een 1500 uitgeven. Misschien iets meer als het een hele mooie auto is.
-gewoon te ver van huis. Als ik twee uur of langer wil rijden voor een auto, dan kan ik net zo goed naar Drenthe rijden. Dat reizen heeft na volgend weekend ook wat meer voeten in de aarde dan gewoon instappen en gaan.
Wheelnut wrote:Okee, ik snap hem. Als ik meer uitgeef, dan is er een grotere kans dat de kwaliteit ook goed is.
Drake wrote:Dus je koopt liever een auto van een onbekend iemand?, vreemde stelling gezien juist een clublid sneller een liefhebber kan zijn en er een stuk netter mee om zal gaan dan iemand die het ding puur als vervoersmiddel heeft.
Wheelnut wrote:Ik heb vandaag een stuk gereden in een 16v. Dat rijdt toch wel érg lekker...
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest