Marco Simoncelli #58

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Marco Simoncelli #58

Postby Losroyos » SunOct23, 2011 11:28:23 AM

zo hoe kan je een ochtend slechter beginnen dan 1 van je motorhelden zien te vallen, aangereden te worden waardoor door de klap zijn helm afvliegt en hij meter levenloos over het asfalt schuift. ja ik val meteen met de deur in huis want dat is wat ik heb zien gebeuren.

Motogp kijken zal niet meer het zelfde zijn nu. Hij is er niet meer, de italiaan met potentie, op een honda die niet eens fabrieks motor is. toch in de top mee kunnen rijden zegt dat wat over de motor of de gene die er op zit dat gaan we nooit te weten komen want een fabrieks motor zal die nooit meer rijden. we mogen hier best bij stil staan al is het niet de belangrijkste sport die wij nederlanders kijken.

In het begin maakte deze jongen zijn fouten net als andere, hij viel, nam mensen mee in zijn val wat met een ruzietje wel weer afliep. hij liet een nieuwe stijl van rijden zien door veel agressie te gebruiken op de baan en niet terug te deinsen als hij in het achterwiel van een grote naam zat al begon die dat zelf ook te worden. hij bereed de motor als een baas van de baan. door wat ik vandaag heb gezien is me wel een ding duidelijker geworden, ik ga noooit motor rijden.

ik zal hem altijd herinnere als mijn #58, Marco Simoncelli R.I.P 23-10-11 :rr:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Image
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Marco Simoncelli #58

Postby Rob GT » MonJan16, 2012 8:55:14 PM

Bizar ongeluk idd :roll:

Losroyos wrote:ik ga noooit motor rijden.


Tja, dat hoort een beetje bij het racen. Kijk maar naar dat ongeluk met Dan Weldon. Die zat in een auto.
Maar je bent inderdaad wel kwetsbaarder op de motor, dat klopt inderdaad!
Image
User avatar
Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
 
Posts: 2983
Joined: ThuJun12, 2003 3:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven


Return to Frustraties

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests