Crackberry

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Crackberry

Postby Losroyos » TueJan10, 2012 7:13:20 PM

mensen die me volgen op twitter hebben het vast al wel eens een keer voorbij zien komen maar jeuzus, blackberry's zijn echt slechte telefoons. ik heb nog nooit zoveel gezeik gehad met een telefoon.

Eerst was het leuk lekker pingen gratis. tot whats app kwam toen vroeg ik me af wat ik in godsnaam nog met een blackberry moest. en nou weet ik zeker dat die van mij verdoemt is. Al is die tot nu toe onverwoestbaar.

hij lag op het dak toen ik weg reed paar krasjes veder niks. Vliegt ongv 4x per dag het huis door gaat gewoon weer aan. wat dat betreft overtreft hij wel wat.

ik wil weer android :cry: :cry: :cry: :cry:
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Crackberry

Postby AlexB » TueJan10, 2012 10:07:04 PM

koop je toch gewoon een andere :lol:
User avatar
AlexB
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 501
Joined: ThuFeb18, 2010 10:36:53 PM
Location: Bussum

Re: Crackberry

Postby Losroyos » TueJan10, 2012 11:23:31 PM

Ja, ging dat maar zo makelijk. tis allemaal heel ingewikkeld die geld zaken van mij ;)

Maar hopen op werk en dan kan ik wel voor een andere kijken.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Crackberry

Postby pcrodent » WedJan11, 2012 9:10:30 AM

Will it blend?
Kijk uit, een Cactussssss
User avatar
pcrodent
Moderator
Moderator
 
Posts: 5117
Joined: SatJun26, 2004 4:53:29 PM

Re: Crackberry

Postby DuFF » FriJan13, 2012 9:27:16 PM

Jeeh! android hier ! :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Crackberry

Postby Ceristimo » FriJan20, 2012 1:19:15 AM

Ach, troost je. Mijn telefoon (Tytn II) is stokoud (2007), en loopt op Windows Mobile 6.1. Nu heeft 'ie wel alles aan boord wat een moderne smart-phone ook heeft qua GPS, qwerty-toetsenbord, Wifi, HSDPA-internet en dat soort handige zaken (wat toendertijd natuurlijk helemaal top was), maar tráááááág!!! Een programma (of app, zoals dat dan tegenwoordig heet) opstarten kost rustig een minuut en alles werkt dan ook maar zo-zo...

Touchscreen (meer een beuk-screen) heeft 'ie dan wel, maar dat is met je vinger bijna niet te gebruiken. Dat moet of met het bijgeleverde priegelpennetje of je nagel, en vooral hard rammen...

En net als een echte Windhoos pc moet ook de telefoon minimaal één keer per dag opnieuw opgestart worden, omdat er na enkele uren gebruik steeds minder geheugen beschikbaar is, en de telefoon dus steeds trager wordt. Soms ben ik ook een half dagje niet bereikbaar, omdat de telefoon is vastgelopen en ik dat niet doorheb als hij in mijn broekzak zit.
Of, een programma (app...) die ik vergeten ben af te sluiten is op de achtergrond vastgelopen, waardoor het processortje steeds op 100% zit, en de telefoon erg warm wordt en de batterij in 45 minuten leegtrekt. Als dat gebeurt terwijl hij op m'n bureau ligt heb ik dat niet door, en zit ik de rest van de dag met een lege batterij en dus geen telefoon. Sowieso gaat de batterij maar met moeite een dag mee, maar dat had 'ie ook al toen 'ie nieuw was.

't Is voortdurend kommer en kwel met dat ding.

Dus het kan nog erger, Roy....:P Ik zou mijn Windhoos telefoon zo inruilen op een Blackberry, denk ik...;)
Een Citroen (s)AX(o). Zó klein, daar stap je niet; die trek je aan. Als een oude spijkerbroek. En net als die spijkerbroek zit hij krap, maar scheurt 'ie lekker!
User avatar
Ceristimo
AX Master
AX Master
 
Posts: 1789
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Crackberry

Postby AlexanderB » FriJan20, 2012 3:48:25 AM

reden nummer 631 om geen smartphone te kopen :lol:
(nummer 1 is al dat ze veel te duur zijn, er met elk model wel wat mis is, ze allemaal batterijen vreten, en n internet-abbo ook gelijk 3x zo duur geworden is, ik internet wel lekker thuis :P)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Crackberry

Postby Losroyos » FriJan20, 2012 10:22:52 AM

Niks mis met smartphone, zolang ik mijn abbo laat doorlopen heb ik 2.50 onbeperkt internet. want KPN kwam met de reclame. 2.50 je leven lang onbeperkt internet op je telefoon.

Maar goed moet je wel een goeie foon hebben om op te internetten.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Crackberry

Postby AlexanderB » FriJan20, 2012 10:30:40 AM

jij geluk, tegenwoordig kost n beetje internetten zo 20-30 euro per maand.. net drugsdealers, eerst iedereen verslaafd maken, daarna de prijs verhogen en lachen omdat je klantjes niet meer zonder je kunnen :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Crackberry

Postby DuFF » FriJan20, 2012 10:37:30 AM

Net als facebook, als dat even plat ligt plegen over heel de wereld ook 100 mensen zelfmoord..

Losroyos wrote:mensen die me volgen op twitter hebben het vast al wel eens een keer voorbij zien komen ..

Nee ik volg je niet op twitter, maar ik kan het niet ontzien door dat zwaar irritante twitter onderschrift van je.
Ik hoef niet te lezen wanneer je moe bent of je reet afveegt na het kakken, bouw is wat privacy op ofzo.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Crackberry

Postby Losroyos » FriJan20, 2012 12:17:42 PM

DuFF wrote:Net als facebook, als dat even plat ligt plegen over heel de wereld ook 100 mensen zelfmoord..

Losroyos wrote:mensen die me volgen op twitter hebben het vast al wel eens een keer voorbij zien komen ..

Nee ik volg je niet op twitter, maar ik kan het niet ontzien door dat zwaar irritante twitter onderschrift van je.
Ik hoef niet te lezen wanneer je moe bent of je reet afveegt na het kakken, bouw is wat privacy op ofzo.


Gelukkig weet je niet veel van twitter. probeerde het me opa ook uit te leggen maar is onbegonne werk.

En daarbij het ging ook niet over social media maar over een telefoon die niet doet wat die moet doen ;)

Als je die social media zo irritant vind begin daar dan een frustratie topic over 8)
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Crackberry

Postby pocketmech » FriJan20, 2012 7:43:42 PM

Ik scoorde een Galaxy S voor weinig, pikt mijn meisje 'm in en zit ik nu met een bel tablet van het formaat zonnebank.....maar wel Android 8)
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX :-(
User avatar
pocketmech
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 421
Joined: FriMay15, 2009 6:45:44 PM
Location: A'foort

Re: Crackberry

Postby Losroyos » FriJan20, 2012 8:15:56 PM

pocketmech wrote:Ik scoorde een Galaxy S voor weinig, pikt mijn meisje 'm in en zit ik nu met een bel tablet van het formaat zonnebank.....maar wel Android 8)


Bedoel je de Galaxy note? ik zag hem vandaag in de winkel maar inderdaad die dingen zijn onmenselijk groot vroeg aan de verkoper of dat je der een handtas bij kreeg :P
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Crackberry

Postby pocketmech » FriJan20, 2012 8:31:15 PM

Nope,

Nog groter...met rugzak.....galaxy tab :lol:
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX :-(
User avatar
pocketmech
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 421
Joined: FriMay15, 2009 6:45:44 PM
Location: A'foort

Re: Crackberry

Postby MBa@NL » SatJan21, 2012 1:23:21 AM

Ceristimo wrote:[..]


Weet niet hoe handig je met IT spul bent... maar voor de TyTN II zal www.xda-developers.com ook wel leuk zijn om eens door te lezen. ;-) Destijds met mijn HP RW6815 en HTC Touch Diamond genoeg aan gehad... en mijn huidige HTC Touch Pro2 draait momenteel op Android (XDAndroid FRX7.1) vanaf die website en dat draait best goed. Voor de TyTN II moet er op het net ook nog een versie rondcirculeren die je gewoon start vanaf je SD kaart. Je hoeft dus niets te flashen en je hoeft dus ook niet bang te zijn dat je je telefoon "bricked" aangezien Windows Mobile gewoon weer werkt na een soft-reset en ook weer in de staat is waarin je hem hebt achter gelaten toen je Android opstartte (Als je Andoid start wordt Windows Mobile gewoon helemaal afgesloten).

Je kunt ook nog eens kijken of er nog custom Windows Mobile roms te vinden zijn... Sommigen tweaken ze met zo veel mogelijk extra software waardoor hij nog trager is als het origineel en anderen tweaken ze om echt puur voor snelheid te gaan en als ik het zo lees is dat wat je zoekt. ;-)
Let wel dat het flashen van een custom ROM ristkant is in de zin van het "bricken" van je telefoon. "Bricken" houdt in dat je van je telefoon een ding maakt wat net zoveel kan doen als dat een baksteen ook doet.
User avatar
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
 
Posts: 7627
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Crackberry

Postby DuFF » SatJan21, 2012 2:01:36 AM

Maar als je dat ziet zul je wel bakstenen poepen. :D
Spreken is goud, Ductape is zilver.
User avatar
DuFF
AXtremist
AXtremist
 
Posts: 12205
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Crackberry

Postby Losroyos » MonJan30, 2012 7:36:24 PM

hahahahah Nou heb ik me toch wat.

heb die blackberry echt heel vaak weg gesmeten overal heen deed het altijd weer. laat ik hem net uit me hand glijden. beeldscherm kapot.

Blackberry en roy zijn uit elkaar :D
Last edited by Losroyos on MonJan30, 2012 7:59:12 PM, edited 1 time in total.
User avatar
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5461
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Crackberry

Postby AlexanderB » MonJan30, 2012 7:46:33 PM

thats one way to solve a problem :lol:
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Crackberry

Postby Paako » SatJun30, 2012 11:24:07 AM

Lol xd ja blackberrys zijn crack
Mn broertje en zusje hebben er ook 1 en ze kennen bijv niet op sommige type routers komen
O.a fritzbox . Of de browser dat vaak gereset moet worden of hele trage internet . Ik heb bijna een jaar een android toestel en ik wil echt niet meer terug . Sinds me laptop kaduuk is gebruik ik aleen me telefoon voor internet zaken en kan gwoon me eigen ding doen :P
En bb'q's waren exclusive zakentelefoons vroegah maar de android toestellen just kicked their arses

Ook een blackberry eigenaar heeft altijd een ( maar ) als het over de telefoons gaat :P
Serieus xd

Maar jammer dat er steeds nwe android toestellen komen om de maand -_-
hmmmmm Citroen :P

Got to love the ph1 ax'jes :$

Zoekend naar goedkeuwpe lasser

Image

Image
Paako
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
 
Posts: 40
Joined: MonNov01, 2010 1:27:49 PM
Location: slagharen

Re: Crackberry

Postby AlexanderB » SatJun30, 2012 11:32:23 AM

kans word met elke maand nieuwe telefoons steeds hoger dat dr een uitkomt die ik wil...

basically..

een N97, maar dan met android, zodat ie niet crashed en sloom is.. die niet ook gelijk €700 of 2 jaar @ 35 per maand kost..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Next

Return to Frustraties

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron