17 November - Najaarsmeeting Baarle-Nassau

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Re: 17 November - Najaarsmeeting Baarle-Nassau

Postby Laurent92 » SunNov17, 2013 9:34:29 PM

Het was inderdaad een gezellige meeting :)
AlexanderB wrote:Helaas wel een beetje een zure noot aan het einde, ik had in Breda bijna een dikke aanrijding omdat iemand van de rechterbaan ineens het stuur volop omgooide om linksaf te gaan op een kruispunt terwijl ik op de linkerbaan reed, dat scheelde maar centimeters, heb met mazzel en snelle reactie de boel net kunnen redden zonder schade, het enige wat ik kreeg was een domme blik van de ander..

Jammer dat m'n dash-cam nog niet aangesloten was..
Oei, das minder :? gelukkig geen schade. Heb je dan je remlichten terug werkend gekregen?
Laurent92
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 176
Joined: TueSep11, 2012 11:40:20 AM
Location: Veldegem

Re: 17 November - Najaarsmeeting Baarle-Nassau

Postby AlexanderB » SunNov17, 2013 9:46:41 PM

Yep, remlichten was zo geregeld, blijkbaar heeft dat mini-verlengstukje dat ik gemaakt heb voor de trekhaak slecht contact.
(Tussen de auto-kabelboom en het achterlicht, plug&play trekhaak, handig!).

Heb die dr ff tussenuit getrokken en toen werkten de remlichten weer, no problem. Zal dat dingetje ff nakijken om te zien waar 't slechte contact zit.. :)

2 dagen terug nog alle lichten gechecked, dus daar heb ik gelukkig niet lang mee rondgereden.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
User avatar
AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5966
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Previous

Return to Agenda en Meetings

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests

cron