ICCCR 2016: AX 30 jaar / AX 30 ans !

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Re: AX 30 jaar / AX 30 ans ! (in 2016 op de ICCCR)

Postby cyrillefraxclub » MonJan04, 2016 9:12:26 PM

Hallo jongens,

Ik ben terug na een paar maanden. Ik zal een interlociteur ICCCR kant nodig en rechts AX Club.net aan de ICCCR en 30 jaar van de AX te bereiden. Ik weet dat dit erg duur, we denken dat ofwel een camping aan de rand om de prijs te verlagen en aantekeningen te maken slechts één dag. Heeft u camping ideeën, adressen om ons misschien te vieren. Wat denk jij?
cyrillefraxclub
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 7
Joined: SunMar01, 2015 7:39:18 PM

Re: AX 30 jaar / AX 30 ans ! (in 2016 op de ICCCR)

Postby Rio97 » TueJan05, 2016 12:00:09 AM

Salut Cyrille,

C'est possible de demander à nouveau votre question en français? (Ou en Anglais?) Nous parlons francais seulement comme un touriste de Pays-Bas, mais mieux que Google translate ;)

Il est possible de réserver un lieu commun sur le camping de l'ICCCR. C'est possible par la AXClub NL si plus de 30 entrées. Jusqu'au 1er Mars.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)
User avatar
Rio97
Total admin
Total admin
 
Posts: 6747
Joined: SunJul18, 2004 9:05:50 PM
Location: Delft

Re: AX 30 jaar / AX 30 ans ! (in 2016 op de ICCCR)

Postby Rio97 » TueJan05, 2016 12:04:48 AM

Om het ook nog even in het Nederlands te zeggen:

Elke Nederlandse Citroën Club heeft de mogelijkheid om een gemeenschappelijk gedeelte op de camping te reserveren bij 30 of meer inschrijvingen.
Als hier interesse voor is moeten we wellicht even een lijstje maken met wie mee doet en wellicht ook met onze Franse en Engelse vrienden?

Tevens is de kortingsactie verlengd: (uit het persbericht geknipt)

De kortingsactie voor de zestiende Citroën Wereldmeeting is een groot succes! Er is massaal gebruik gemaakt van de mogelijkheid om voor het eind van dit jaar met € 20,- korting in te schrijven voor de Wereldmeeting. Toch kwamen er berichten dat een groot aantal mensen het jammer vindt dat de actie plaats vond in december, voor velen toch een dure maand. Reden genoeg voor het bestuur om de kortingsactie te verlengen tot 15 februari 2016, de datum waarop de laatste prijsverhoging hoe dan ook plaats zal vinden.

De prijzen nog even op een rijtje:

Prijs t/m 14-02-2016 Prijs van 15-02-2016

Event Pass ICCCR2016 € 120,- € 125,-
(2 volwassenen, 1 auto)

Event Pass Kid € 0,- € 0,-
(geboren na 10-08-1998,
alleen geldig met Event Pass)

Event Pass Passenger (max. 2) € 10,- € 25,-
(extra volwassene geboren voor 11-08-98,
alleen geldig met Event Pass)

Kamperen 4 dagen € 25,- € 40,-
emplacement 50m2
(alleen geldig met Event Pass)

extra auto weekend € 25,- € 25,-
(alleen geldig met Event Pass)

Bovenstaande prijzen zijn exclusief de kortingsactie van € 20,- Maak dus tot uiterlijk 14 februari 2016 gebruik van de verlengde kortingsactie! Bestel uw tickets via de website en vul bij de bestelling de kortingscode clubicccr2016 in. U bespaart zomaar tot € 70,- op het totaalbedrag! En vergeet niet, inschrijven voor 15 februari is niet alleen goed voor uw portemonnee, het geeft de organisatie ook de financiële armslag om een nog mooier programma te realiseren.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)
User avatar
Rio97
Total admin
Total admin
 
Posts: 6747
Joined: SunJul18, 2004 9:05:50 PM
Location: Delft

Re: AX 30 jaar / AX 30 ans ! (in 2016 op de ICCCR)

Postby cyrillefraxclub » TueJan05, 2016 1:52:46 PM

Rio97 wrote:Salut Cyrille,

C'est possible de demander à nouveau votre question en français? (Ou en Anglais?) Nous parlons francais seulement comme un touriste de Pays-Bas, mais mieux que Google translate ;)

Il est possible de réserver un lieu commun sur le camping de l'ICCCR. C'est possible par la AXClub NL si plus de 30 entrées. Jusqu'au 1er Mars.


Bonjour Rio,

Oui niveau camping est-il possible de demander un emplacement que notre payerai ? au lieu que chacun paie les 40€ un emplacement histoire de faire baisser le coût
cyrillefraxclub
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
 
Posts: 7
Joined: SunMar01, 2015 7:39:18 PM

Re: AX 30 jaar / AX 30 ans ! (in 2016 op de ICCCR)

Postby Polle » SatJan16, 2016 8:14:26 PM

uiteraard heeft de club een stand op de ICCCR?

ik kom met een andere Citroen dan de AX (als diie niet voortijdig verkocht raakt), maar voor de showstand stel ik dan mijn Max (de gele) ter beschikking
de glazen kooi moet alleen nog wel geregeld worden :D

Paul
Polle
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
 
Posts: 52
Joined: ThuNov10, 2011 9:59:16 AM
Location: Eksel (B)

Re: AX 30 jaar / AX 30 ans ! (in 2016 op de ICCCR)

Postby Bossie » MonFeb01, 2016 11:28:02 AM

Ik verwacht niet dat we met een stand op de ICCCR staan. Er komt wel een museum gedurende de ICCCR. Ik ben bezig om te kijken wat wij als AX Club daarin kunnen betekenen. Jouw MAX zien we als een mooie invulling voor het museum. Zodra bij ons hierover meer bekend is, zullen we contact met je opnemen.
Image Image Image
User avatar
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5919
Joined: SunMay07, 2006 4:24:23 PM
Location: Harderwijk

Re: ICCCR 2016: Informatie van de organisatie

Postby j0achim » ThuFeb25, 2016 4:57:10 PM

Ik lees het volgende op het citroen forum:

Auto-kunst, Drive-In-Cinema, loungen bij de CX-club, toeren met Patan, racen met de AX-club, verdwalen in een gigantisch HY-dorp, kleurenblind worden bij het C6-genootschap, danspasjes plegen in de Jazzclub van de GS(A)-vereniging, jeu-de-reservewiel, ansichtkaarten van uw eigen auto, een nachtrit, kunstworkshops voor kinderen, Charleston dansen, quizzen in het Engels, vintage journaalbeelden, een elfstedentocht, hindernis parcours’, olievulpijpcontrole voor a-types, klepdekselraces, DS-mozaïek, technische workshops, ringsteken, kamperen, behendigheidswedstrijden, FoodTruckPlaza, klassiek autokerkhof, kofferbakverkoop, galadiner, vergaderen met de ACI, regionale specialiteiten, wijn- worst- en kaasproeverij, Chapron, houten DS, tijdsgenoten, puberhangplek, lampionoptocht, fotopuzzel, etc. etc.

Gaan we racen?? :jump:
j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 744
Joined: TueApr12, 2011 8:25:20 AM
Location: Schoonhoven

Re: AX 30 jaar / AX 30 ans ! (in 2016 op de ICCCR)

Postby Bossie » WedMar02, 2016 8:49:12 PM

Eén van de activiteiten die we ingediend hebben is een rally demonstratie. Door de verslaggever ter plaatse is dit redelijk vrij vertaald naar 'racen met de AX-club'. Overigens, het Programma-team is momenteel druk bezig het programma op te stellen op basis van wat de diverse clubs aangedragen hebben. Ik ben erg benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien :)
Image Image Image
User avatar
Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
 
Posts: 5919
Joined: SunMay07, 2006 4:24:23 PM
Location: Harderwijk

Previous

Return to Agenda en Meetings

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests

cron