24 maart 2018 meeting bij Circuit Lelystad.

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

24 maart 2018 meeting bij Circuit Lelystad.

Postby j0achim » MonFeb19, 2018 9:51:43 AM

De eerste echte AXclub meeting van 2018, bij Circuit Midland in Lelystad. Er is die dag de gelegenheid tot slalom rijden. Dit is vrij voordelig en een leuke kennismaking met "circuit rijden" zonder dat er gelijktijdig andere auto's op de baan rijden, want het zijn tijdmetingen. Dit is buiten de club om!, kijk voor meer informatie kijk op http://www.wimedo.nl)
Als je wilt slalommen moet je auto aan wat simpele/logische eisen voldoen. Alles moet veilig vastzitten en je accu-polen moeten worden voorzien van een stukje ducttape.

AANDACHTSPUNTJE: ALS JE WILT SLALOMMEN MOET JE EEN ZEILTJE MEE HEBBEN VOOR ONDER JE AUTO!

Prijzen voor de slalom zijn ook terug te vinden op de site van Wimedo. Elke auto is welkom!

De slalom begint om 10.30 uur.

Citaat van Wimedo "Dat is ook de doelstelling van Team Wimedo, zorgen voor een zo laag mogelijk
instapniveau in een tak van autosport die leuk en nuttig is. "

AXCLUB:
Daarnaast uiteraard gewoon gezellig kletsen, elkaars auto bewonderen en er is gelegenheid voor een hapje/drankje bij het restaurantje.

Poets je Franse vervoermiddel netjes op en reis af naar Lelystad om je AX te showen en de andere AX-rijders (en liefhebbers) ook of weer eens te ontmoeten!

(Deelnemerslijst wordt hier soms geupdate.)

Lijstje wie er komen:


De meeting-FAQ
Om de drempelvrees te lijf te gaan!

Waar vind ik deze meeting?
http://www.midland-circuit-lelystad.nl/
Talingweg 89
8218 NX LELYSTAD


Wat doet men op een meeting?
De mensen ontmoeten die je alleen maar van nickname kent;
Gezellig buiten of binnen gezellig doen;
Over auto's praten;
Over andere dingen praten;
Elkaars auto bewonderen;
Zo ideeën opdoen voor je eigen auto;
Dingen weggeven, krijgen, kopen of verkopen (al dan niet nadat je dat eerst via het forum hebt afgesproken);
De zojuist gekochte/gekregen dingen met of zonder hulp op je auto zetten;
Als het rotweer is hoef je niet buiten te staan, want de meetings zijn bij een Whopper en een AC-restaurant :)
De club sponsoren door clubstickers of kleding te kopen.

Kortom: genoeg reden om een (liefst meer ;)) keer gezellig langs te komen.



Zal ik naar een meeting komen?
Ja! :)
Opgeven is trouwens niet verplicht, net als lid zijn van de AXClub niet verplicht is om te komen.
Elke AX en iedereen die de AX een warm hart toedraagt is van harte welkom op deze meetings.

Moet ik met een AX/max/Tjaffer komen?
Dat is natuurlijk wel het leukste Maar vanalles is welkom. !
Maar als je 's een keer met je andere auto of hobbyproject wil komen wordt dat over het algemeen ook wel erg leuk gevonden.
Geef in dit topic aan of je komt en ik zal het deelnemerslijstje bij houden. Tot Dan!
j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 744
Joined: TueApr12, 2011 8:25:20 AM
Location: Schoonhoven

Re: 24 maart 2018 meeting bij Circuit Lelystad.

Postby AXVTS » FriMar16, 2018 9:03:48 AM

Ik ben erbij - als mijn AX het tenminste volhoudt de dag ervoor op zandvoort ;-)
AXVTS
AX liefhebber
AX liefhebber
 
Posts: 414
Joined: ThuJul03, 2003 6:31:02 PM
Location: Den Bosch


Return to Agenda en Meetings

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests